lichte skinny jeans

Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een lichte skinny jeans
gewoon spijkerstof
niet gewoon ‘licht’ zoals een normale spijkerbroek die je t meest ziet maar echt lichtblauw (weer niet tegen het wit aan…)
Ik zie er soms wel een alleen dr is altijd wel iets mis mee…
liefst ook niet te duur (60 max)

weet iemand misschien iets?

only?

cleo
H&M
only?

Niet te voorspelbare winkels graag, ik ben niet achterlijk, ik heb heus al genoeg rondgekeken

Leads.

misschien heeft de zeeman of de wibra dat ookwel.
daar misschien al gekeken?

Laast was er ook zo’n echt lichtblauwe broek bij de h&m kinderafdeling. Maar dat je nog wel zag dat het een jeans was! Ik wou hem ook, maar 170 was al weg. Ik weet niet of je kinderafdelingen spullen nog past?

bij de sting

van kiss therapy
heeeeel licht en maar 45 euro

ik heb er 1 van bershka 35,- volgens mij maar is wel destroyed (met gaten enzo) wel lekker ligt:D

ik heb er een, uit de c&a, voor 30 ¤ ofzo
tis nog een stretch ook, dus je kunt r nog in bewegen :stuck_out_tongue:
wat ik in sommige skinnys nauwelijks kan

nee ik kan me al niet in een maatje 27 proppen :’)

maar bedankt voor de tips allemaal, ik heb er zelf online ook een gevonden die wel tof is, dus ik kijk wel welke ik koop :slightly_smiling_face:

waar online?(a) hihi

waar online idd

V&D! Ik had laatst bij de V&D een lichte skinny gekocht =D

Bij de zara zag k er laatst ook eentje geloof ik!

zo ver weg allemaal ;(

vero moda hebben ze van die legging broeken en daar zijn ook van die hele lichte van en die zijn volgens mij ook niet duur heel veel mensen bij mij op school hebben ze en ik heb er zelf ook een maar die is niet zo licht maar een meisje bij mij op school heeft wel een lichte vedder ook bij de kelly’s en ook bij women @ work succes

die zijn van pieces, 30,- of 2 voor 50,-.

Ik heb mijn lichte broek vrijdag gekocht bij de Zara.

Van Circle of trust. Hele mooie broeken, alleen is de mijne helaas te groot. (hij is te koop!) Echt helemaal licht, niet met bleekplekken en ook niet destroyed. H&m heeft nu trouwens wel een lichte in de collectie, maar die vind ik nogal saai.

Als je interesse hebt note me maar!

bij de bijenkorf