lichte huid, foundation probleem

heeee,
ik heb een vraagje:
ik heb een hele lichte huid & ik zoek al heeeel lang naar een goede passende foundation omdat mn foundation altijd gaat vlekken & te donker is. Zijn er misschien mensen met t zelfde probleem en nu wel een goede foundation gevonden hebben of misschien tips hebben.
alvast bedankt!!

Geen foundation gebruiken?

Misschien kan je wat mengen? Ik heb wel eens gelezen dat dat kan maar ik heb zelf echt geen ervaring met foundation haha.

Zelfde probleem, ik heb nu 3 foundations gevonden die de goede kleur hebben. In de zomer gebruik ik de lichtste kleur (C1) true match foundation van l’Oreal. En in de winter gebruik ik een stickfoundation van Ariane Inden, deze is echt heeeel licht. En soms ook een groene foundationstick van Shiseido om rode plekken te camoufleren, en deze zie je op een lichte huid ook niet.

Ik vind dit altijd van die stomme reacties, ze geeft toch aan dat ze juist WEL op zoek is naar een foundation :’)

Op misslipgloss.nl stond laatst dit artikel: http://www.misslipgloss.nl/miyo-fresh-face-liquid-foundation/ Deze foundations verkoopt zij in haar shop, en de lichtste tint ziet er ook wel echt vrij licht uit. Misschien kan je die proberen?

dus in de winter gebruik je geen vloeibare foundation ofiets. alleen een stick om sommige plekje te camouflage?

mm ik kan dat ook wellis gaan proberen! dankjewel

Dit mag in het algemene makeup topic. Daar zijn sowieso mensen met hetzelfde probleem.

Volgende keer graag de zoekfunctie/google gebruiken

alvast bedankt voor de tips!!

Nee, die stickfoundation van Ariane Inden is gewoon normale huidskleur zegmaar, maar wel heel erg licht. Ik heb gewoon nog geen vloeibare foundation gevonden die licht genoeg is om in de winter te dragen :stuck_out_tongue:
En die groene van Shiseido ziet er niet groen uit als je die op doet, maar is een beetje transparant, minder dekkend en verbergt rode plekken.
Ik kan ze wel even swatchen op mijn arm als je dat wil.