Lichte foundation

Helleeuuu (:

Ik heb even jullie advies/hulp nodig.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goeie foundation want ik ben niet tevreden over de foundation die ik nu heb. Ik heb een hele bleke huid dus zelfs de lichtste (van de meeste merken) foundation is mij te donker. Óok heb ik een tamelijk droge, maar ook weer vettige huid. Welke foundation raden jullie mij aan?

Bij de meeste foundations heb ik meestal de lichtste kleur nodig, bij Bourjois Healthy mix heb ik 2-3 tinten donkerder dan de lichtste.

Is een fijne foundation. :slightly_smiling_face:

Thanks! :grinning: Ik zal eens gaan kijken!

Ik heb ook een erg lichte huid en ik gebruik maybelline liquid foundation! Bourjois is te donker voor my ;o

Zelfs de lichtste van die foundation is te donker voor mij.

Ik heb Gosh X-ceptional Wear in kleur 11 Porcelain. Hij is zeker suuuuperlicht, de lichtste foundation die ik ooit heb geprobeerd, maar ik weet niet of 'ie bij jouw huid past.

Lichte huid is best wel vervelend met foundation. Ik was laatst naar een winkel geweest en had advies gevraagd en die man zei dat de lichtste inderdaad al te licht was voor mijn huid. Maar naar zijn mening moest ik dan maar donkerdere foundation met bronzer, want dat zag ik er ook “gezonder en zomerser” uit. En bedankt. Dan is er helemaal niks natuurlijks meer aan…

Maar hier heb je niks aan. Zie het maar als een up.

bij de rituals hebben ze ook hele lichte foundations! zijn wel 20 euro, maar zijn wel echt heel mooi en vooral ook licht!

Mm, ik weet in ieder geval zeker dat Bourjois vrij donker is, ook bij de lichtste foundation, maar ik heb zelf niet echt een lichte huid, dus ik heb daar niet zoveel last van.

Kan je dus niet helpen, sorryy.

Ik ben vrij wit (ik flits terug op foto’s) en de l’oreal true match in rose ivory is voor mij een match. Je zou anders ook naar Mac of Inglot kunnen gaan (die laatste heeft allemaal nieuwe counters in verschillende V&D filialen), zij hebben een breder scala aan tinten. Of een witte foundation kopen, zodat je kan mengen. (dagcreme werkt niet, daarmee maak je alleen de dekking minder)

Ik heb ook een hele witte huid, en ik heb de Catrice infinite matt foundation, en die past echt precies bij mijn huid! :grinning: Ik heb zelf ook een droge huid, met af en toe een glimmende T-zone, en ik ben erg tevreden over deze foundation.

Thanks voor al jullie reacties! (:

Ik ben vanochtend ook even naar een aantal winkels geweest en ik dacht; ik ga het gewoon vragen. En inderdaad… De lichtste foundation is nog steeds te donker voor mijn huid. Ik heb nog even rond gekeken en uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met de vloeibare foundation (in die tube) van de Hema xD Ik ben er eigenlijk best tevreden mee! (:

Normaal ben ik geen fan van de make-up van de Hema maar voor mij werkt de foundation dus wel! (:

Maar nogmaals thanks! :grinning: