Lichte foundation/zwarte oogschaduw

Hey
ik ben opzoek naar zwarte oogschaduw en de lichtste foundation, weet iemand waar ik dat ken krijgen?
het liefst niet te duur het is maar 1dag dat ik als vampier naar school ga (viering laatste schooldag op die school voor exame klas 28april) laat het zo snel mogelijk horen.
bij voorbaat bedankt

-xx-

Wijziging: De lichte foundation heb ik al alleen het probleem is hij is net zo licht als mn eigenhuis x.x weet iemand hoe ik dat iets lichter ken krijgen? Beetje witte smink erdoor heen mengen ofzo??

http://www.attitudehollan…cid=114&getwgfilters=true

http://www.attitudehollan…cid=114&getwgfilters=true

zwarte oogschaduw kan je gewoon kopen bij de kruidvat :slightly_smiling_face:
edit: bij de gosh hebben ze ook een lichte foundation, nr 11 porcelain, in een zwarte tube. Die is ook 10 euro, maar dat is niet echt vampierwit

bij de hema, kruitvat enz. daar kan je vast wel wat vinden :slightly_smiling_face:

Catrice heeft een goeie zwarte oogschaduw, captain of the black pearl.
Klik hier voor swatches.

idd die is echt mega goed.

Hoewel ik als vampier eerder voor paars/rode oogschaduw met een beetje zwart zou gaan.

ja klopt maar paars en rood heb ik thuis maar heb nog geen zwart :grinning:

zou je geen witte schmink pakken voor je gezicht?
dekt perfect, blijft lang zitten en is écht wit!

nou ja dan zou ik idd gaan voor Captain of the black pearl, die is echt heel mooi zwart :slightly_smiling_face:

Maar met witte smink lijk je net op een clown snap je :S en dat is niet de bedoel nou ja die amerikaanse clowns zijn ook best eng trouwens xD

Dat ligt dr maar net aan hoe dik je het op je gezicht smeert, of je echt wit wordt ;-).

Gebruik een lichte foundation en meng er dan witte schmink doorheen?
Dan word het toch lichter =D
En inderdaad de zwarte oogschaduw van Catrice.

Ik heb het geprobeerd te mengen niet echt een suc6 helaas :S word echt een troep maar voor 1x is het wel te doen was uiteindelijk langer bezig met het weghalen van alles dan het mengen xD maar oke

Ja maar ik bedoel niet in een potje mengen he.
Eerst een lichte foundation op doen zeg maar, en dan lichtjes met het witte erover heen en het dan 1 geheel laten worden, dan ben je niet te wit, maar toch witter.
Haha ik hoop dat je me snapt.

ja uiteindelijk heb ik het ook zo gedaan :wink: