lichte/bleke huidskleur.

Ik ben ook bleek, maar ik ga daarom m’n benen echt niet verstoppen onder een lange broek terwijl het snikheet is. Zo worden ze juist alleen maar bruin en ik vind een witte huid niet per se lelijk. Als je er echt van baalt, probeer je huid dan als je vrij bent al een beetje te bruinen in de zon, smeer je in met zelfbruiner of ga af en toe onder de zonnebank. Bij dat laatste moet je je wel insmeren, want het is net zo schadelijk als de zon.

Ik heb ook een erg witte huid, en ook vooral de benen, maar ik loop gewoon in bikini en shorts rond als ik daar zin in heb. Zo een lelijk zicht is het helemaal niet, en sommige mensen vinden een bleke huid net mooier, als een getinte. Vooral de ‘buitenlanders’ dan ;p

Ik vind een bleke huid ook net als een wat gebruinde huid, alleen die van mij is zo on-egaal (bestaat dat?). Bij m’n bovenbenen dan vooral, en dat vind ik echt niet mooi gewoon bij mezelf.

sneeuwwitje is ook mooi toch? :]

Wow haar onderbeen is daar echt heel erg dun in vergelijking met haar bovenbeen :'D

ik ga meestal gelijk ,als er beetje goeie warme zon is, in de achtertuin zonnen en daar me hw maken. Tot de hoop dat ik wat minder wit ben voor de echte stranddagen

ik moet echt eerst meer dan 10 x naar t strand gaan voordat k een klein beetje bruin ben o.o vindt het wel kut want me bf waar k dan vaak naar het strand ga wordt echt heel erg bruin en das dan nogal een groot verschil maar ik ga wel gwn in me bikini enzo hoor

en van dat bruiningsspul durf ik niet ben bang dat je dan allemaal vlekken ziet enzo

Ik vind het altijd wel mooi staan! Liever bleek dan zo een oranje/bruine huid.

een heule lichte huid is juist heul erg mooi

ik vind dat zo mooi, zon witporsolein huidje!

Ik ben ook echt spierwit en ik word ook niet bruin: zonneallergie en alles. Wit zijn zelf vind ik niet erg want dat zit ook gewoon in mijn afkomst. Wat ik wel kut vind is dat ik een hele doorschijnende huid heb en dat je daardoor serieus al mijn aders ziet zitten, zo lelijk.

Ikzelf heb echt een hele blanke huid, omdat ik niet graag in de zon kom. Heel veel mensen vragen ook altijd aan me of ik ziek ben of van: ‘‘ben je ziek? je ziet nogal wit’’ n_n Maar ik vind een blanke huid veel mooier dan getint of zo, dus ik loop gewoon in korte broeken ofzo. :slightly_smiling_face:

volgens mij is er wel een verschil met ‘ongezond bleek’ en ‘gezond bleek’
een wittere huid vind ik wel mooi, en dan met donker haar. ^^

Ooh dat heb ik ook altijd, echt zo irritant is dat! ‘‘Ja je moet eens naar buiten gaan en lekker in de zon zitten.’’ Leuk om te horen als je al de hele week de hele dag buiten in de zon zit. --’’

Lieeeeve girls! thaxx voor jullie reactie’s! en jullie hebben gelijk: ik ben zoals ik ben. ik kan er niets aan doen! Ik ga van’t zomer gewoon leuke jurkje rokjes korte broekjes kopen een een leuke bikini en ga me niet schamen!

xoxox

& dan nog even een vraagje:

ik verbrand ook best snel! Welke zonnebrand gebruiken jullie ?? & welke zonnebrand is ook echt Goed :face_with_raised_eyebrow:?

:'D

ik doe er zelfs alles aan om mn huid zo bleek mogelijk te houden.

ik ben zelf ook best wel bleek:$ maar sinds ik twilight heb gezien ben ik er trots op, alleen bij mij lijkt het nog witter omdat ik ook nog eens donker haar heb en daarmee word ik wel is verward met een emo, terwijl ik er geen eens op lijk:O

Alleen sneeuwitje hoeft niet in een bikini ;d