lichte/bleke huidskleur.

Heeee iedereen…’
ik heb even een vraag voor iedereen met een lichte/bleke huid.
durfen jullie gewoon lekker in bikini op het strand te lopen ? of een jurkje zonder legging of een kort broekje aan ?? want ik heb altijd een lange broek aan. of een legging aan als het warm is… en ik vind het ook niet fijn om in bikinie te lopen… ik ben bang dat het lelijk is. als er 2 van die witte beentjes onder een leuk jurkje uitsteken… Wat doen jullie ?? en is het ook echt lelijk ?? Please help me!

up

Oh, ik heb echt een lelieblanke huid maar heb dan ook rood haar. Dus dan klopt het plaatje, maar ik smeer mijn benen in met de aller lichtste zelfbruiner want anders geeft mijn hele lichaam echt licht. Kijk, lelijk is het niet maar het valt alleen veel meer op als je heel erg blank bent als je benen niet superstrak zijn. Daarom smeer ik ze zelf in met de lichtste zelfbruiner zodat het niet meer doet aan mijn ogen haha. Verder loop ik gewoon in bikini, zonder legging en alles.

Gewoon doen joh. Goed insmeren en gaan met die banaan.

Ik heb het zelf ook heel erg.
en dan ook écht heel wit.
Vaak vragen mensen ook aan me of ik ziek ben, zo wit dus.
En dan over heel m’n lichaam.

Op m’n benen heb ik heel veel littekens & wondjes, en daardoor durf ik ook niet echt in bikini enzo. maar opzich, dat ik zo wit ben. tsja. jammer hoor, dat vind ik niet echt mooi, maarja. 't is ook zonde om dan maar niet in bikini te gaan.

Koop wel een bikini die mooi staat bij je huid, ik zou geen witte of rode doen ofzo. (:

you’re beautiful!

het kan ook echt mooi zijn bv. bij Avril Lavigne:

http://img708.imageshack.us/img708/3896/avrillavignebikini2011.jpg

Dankjullie wel!

maar als ik een zelfbruiner ga gebruiken ben ik bang dat er allemaal vlekjes op m’n benen komen…

en weten jullie misschien ook welke kleuren bikini mooi staan bij een lichte huid :face_with_raised_eyebrow:

ik ben spierwit, en heb blond haar, ik vind het niet lelijk en loop gewoon bloot rond(niet in de zin dat ik helemaal bloot ben, maar dat ik me niet verschuil onder kleuren ofzo)

Ik ben ook heel erg wit en heb blond haar… Vroeger schaamde ik me er best voor en ik had dan ook een hekel aan de zomer. Maar nu ben ik er juist trots op, het is wie ik ben en dus boeit het me ook niet meer als ik in bikini loop. Soms krijg ik wel eens opmerkingen dat ik licht geef ofzo, maar who cares? dan kijken ze maar lekker de andere kant op toch! Het is alleen jammer als ze van die witte sprietjes onder een kort broekje/jurkje zien dat ze meteen denken dat je nooit in de zon gaat ofzo, maarja gewoon doen hoor!

ik vind het helemaal niet erg om bleek te zijn. Heb echter wel een verschrikkelijk on-egale + doorschijnende huid T-T

Ik ben ook heel wit, en heb juist donker haar. Maar ik vind het wel iets hebben eigenlijk. Dus in de zomer doe ik gewoon lekker een bikini aan en jurkjes en korte broeken.

Ik vind roze, bruin, lichtblauw en dat soort kleuren, wel mooi staan bij een lichte huid.
Ik ben ook best licht, maar kan wel snel bruin worden, of nja bruin, minder licht als ik normaal ben.
maar durf we gewoon met blote benen/bikini rond te lopen.

Ik ben zelf ook heel wit en ik loop ook gewoon met blote benen anders worden ze ook niet bruin he :stuck_out_tongue:

Kijk om je heen er lopen zo veel mensen rond met melkflessen haha

ik ben ook spierwit, ik loop wel gewoon in een bikini als het moet. Maar liever niet heb ook vaak een lange broek aan. En dan zeur ik erover en dan zegt me moeder vind je het gek dat je wit bent. Maar ja zij wordt bruin, Italiaanse huid en ik de huid van mijn vader dus engels. Ik verbrand alleen maar.

Waarom zou een bleke huid anders zijn dan een getinte/gebruinde huid? Sorry hoor, maar ik snap dit even niet. Waarom zou je niet in bikini durven met een bleke huid? Dat ziet er toch net zo mooi uit als een gebruinde huid? Tenminste, dat vind ik dan (:

Ik weet niet of het voor iedereen geldt maar weetje hoe vaak er tegen mij wordt gezegd ben je ziek etc. etc. en een gebruinde huid hoort nu eenmaal bij de zomer.

Ja oke, het hoort erbij. Tenminste, dat denken wij. Want wie zegt dat een gebruinde huid perse bij de zomer hoort? Ik ken best veel mensen met een lichte huid, zelfs 1 meisje (ik zelf ook) die niet bruin wordt. Gewoon omdat meer mensen gebruind zijn dan licht, wil nog niet zeggen dat dat nou beter is ofzo!

Schat prent dat alstublieft niet in je hoofd. Dat men hier in het westen graag gebruind uit wil zien is gewoon cultureel bepaald. In China (of Japan of allebei ergens in Azië in ieder geval) wilt men zo bleek mogelijk eruitzien omdat dat een teken is van ‘rijkdom en/of hogere status’. De meeste mensen die arm zijn werken op het platteland waardoor ze bruiner worden dan de mensen die dat niet doen. Bleker → minder op het platteland-> staat voor welvaart.
Oke ik dwaal af maar volgens mij snap je me punt :slightly_smiling_face:.

Oh en ik denk dat men hier in het westen graag gebruind voor de dag wilt komen is omdat meer geld → meer vakanties (westerling zijn gek op warme plekken) ->meer zon → bruiner. (en hier in het westen werken nog nauwelijks mensen op het platteland dus het wordt hier niet mee geassocieerd.)

Dit is gewoon een speculatie want ik heb daar verder geen enkel bewijs voor.

ik ben heel bleek en ik ben er heeeel blij mee.
dus ja ik durf gewoon in me bikini op het strand te lopen.
Ik zou je er als ik jou was niks van aantrekken. Je loopt echt niet voor gek ofzo hoor. (: er zijn genoeg mensen die bleek zijn en daar wordt ook niet raar naar gekeken.
ik vind een blanke huid zelfs juist veel mooier dan een zon-gebruinde bruine huid.