Lichtbruine boots

Hi,
Ik heb een paar dagen geleden deze schoenen online besteld, maar eigenlijk weet ik niet precies hoe ik ze leuk kan combineren door de kleur…

Hoe zouden jullie het doen? Merci!

Deze heb ik ook en ik vind dat ze echt overal bij passen

Op een spijkerbroek of een zwarte broek staan ze vast leuk! :slightly_smiling_face:

Ja! Ik heb deze week iets soortgelijks gekocht, maar iets donkerder bruin.
Ik ben er helemaal verliefd op dus het is absoluut geen miskoop, maar ik heb normaal bijna alles in het zwart zwart (tas, schoenen, broeken…) en weet niet zo goed hoe ik bruin mooi kan combineren.

De enige broek die ik er sowieso bij vind staan is m’n spijkerbroek, maar van m’n legergroene, beige, zwarte en donkergrijze broek weet ik het niet zo goed. En qua top dan? Ik kom niet veel verder dan wit :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar zoveel wit heb ik niet en alleen wit is ook wel saai. Er moeten toch wel meer kleuren bij passen?

Past bijna overal wel bij toch? Bij neutrale broeken. Misschien is het leuk om zo’n lang harig vest erbij te dragen?

Ik werk op een school en zag vandaag een meisje uit groep 8 met deze schoenen lopen, heel leuk gecombineerd, maar ontzettend koud voor dit weer.

Ze droeg een grijs vestje, een zwart shirt, een grijze korte broek, een dunne zwarte maillot en dan die schoenen eronder. Het zag er wel ontzettend leuk uit!

Oversized trui & een skinny jeans, volgens mij kan je het met zowat alles combineren :slightly_smiling_face:

Heb iets soortgellijks, passen bijna overal bij :bowing_man:

Je kunt ze met alles dragen, maar zelf zou ik ze niet dragen met een zwarte broek.