Lichtbruin of donkerblond wenkbrauwpotlood?

Hoi,

Ik heb zelf donkerblond haar en ik kom erachter dat ik al een paar maanden mijn wenkbrauwen te donker bijteken. Het potlood heet ‘light beige’ maar hij ziet er toch donker (en volgens mij ook nep) uit bij mij.

Weet iemand misschien waar ik een lichter wenkbrauwpotlood kan kopen? Bij voorkeur een donkerblonde, maar lichtbruin is ook prima.

Bij de Hema heb je goede wenkbrauwpotloden vind ik :slightly_smiling_face:

Anastasia dipbrow in blonde of taupe. Het is geen potlood, maar wel het beste wat ik ooit heb gebruikt om mijn wenkbrauwen in te vullen.

je hebt bij hema een hele goede lichte kleur (zijn maar 2 kleuren beschikbaar volgens mij een donkerbruine en een lichte), mijn wenkbrauwen zijn zo licht dat ze onzichtbaar zijn omdat ik van mijzelf heel blond ben en ik gebruik deze en het ziet er gewoon natuurlijk uit!

Anastasia potlood in taupe. je kunt ook poeder proberen, staat vaak wat natuurlijker.

Essence heeft goedkoop fijn wenkbrauwpoeder voor blondines, misschien kun je dat eens een keer proberen voor die prijs.

ik zou idd voor poeder gaan, ben zelf ook blond en dat ziet er veel natuurlijker uit

Ik gebruik zelf al heel lang de middel bruine van de Hema. Ziet er heel natuurlijk uit! Ben er heel tevreden over.

Hema <3

Zelf heb ik een potlood van Sleek, te bestellen op Bol.com. Als het goed is hebben ze daar drie kleuren van, ik weet niet of dat wat voor je is?