Licht roze classic uggs short gezocht.

heeeee !

Ik zoek nu al meer dan 2 jaar licht roze classic short uggs. In nederland zijn ze helaas niet te koop(volgensmij)
De uggs zijn wel te koop online maar dat zijn buitenlandse sites waarmee je 70% korting krijgt en moet betalen via credit card. Ik vertrouw deze sites echt niet want waarom zou je zoveel korting krijgen?! :flushed: Heeft iemand wel ervaring met een buitenlandse uggs site met zoveel korting? Misschien is er namelijk wel een buitenlandse site te vertrouwen?! Of weet iemand waar ik wel deze uggs kan kopen? Op bekende nederlandse site’s zijn ze wel maar toch wat anders bijv. zalando
Via ebay heb ik nog nooit wat gekocht dus ik begrijp dat niet echt. Misschien dat 1 van jullie deze uggs verkoopt in maat 37 / 38, ik ben niet van tweedehands maar als ze er nog netjes uitzien ben ik al heel tevreden!!

Hier een link van zo’n buitenlandse site en de uggs precies zoals ik wil.
http://www.laarzengoedkopekopen.net/ugg-laarzens-classic-short-5825-roze-p-p-134.html?number_of_uploads=0

Ik ben zo gek op deze uggs ik hoop dat iemand mij kan helpen hihi.
x

Vorige keer was het geloof ik ook al duidelijk dat er een ik zoek topic is voor dit soort dingen. Luister gewoon, anders ben ik genoodzaakt je een waarschuwing te geven.