Licht in mn hoofd

Sinds gister voel ik in mn hoofd echt raar. als of ik behoorlijk stoned ben ofzo haha. Maar zo fijn is het niet. Het is behoorlijk irritant en ik maak me zorgen. Ik heb t echt vooral als ik zulke dingen ga denken van '‘wie zijn wij’ ofzo soort van mindfuck . Van dat hele filosoferende gedoe. en nu gaat t maar niet weg. Kan iemand er zich in herkennen of plaatsen? tips? Ik heb al gegoogled en het kan duizeligheid zijn maar ik wil nog niet echt conclusies gaan trekken.

Heb ik ook wel eens last van, 't is niets. (:

Eet je gewoon goed?

ga als het over 3 dagen nog niet over is naar de dokter ofzo :slightly_smiling_face:

Beetje hartig eten en veel drinken heb je er nog 3 daagjes last van idd ff naar de dokter =)

Het kan ook zijn dat je bloeddruk te laag is, hoor. Even langs de huisarts gaan.

voedsel eten waar ijzer in zit

een meisje die ik ken had dit ook en die zei dat dus ook en een paar dagen later had ze een hartstilstand omdat ze ijzer tekort had

dit zegt tuurlijk niet dat jij dit ook hebt maar beter voorkomen dan genezen :slightly_smiling_face:

Mijn vriendin heeft het ook, meestal gaat het bij haar over als ze iets zouts neemt.

ja misschien heb je anemie ( bloedarmoede ) daar kan je denk ik ook wel licht in je hoofd van worden. Veel ijzer eten en misschien even langs de dokter :slightly_smiling_face:

hmm zou wel kunnen aangezien ik vegetarier ben. maar daar teste ze me een maand of twee geleden en ik had juist te veel ijzer haha naja ik kijk wel ja. dankjulliewel :slightly_smiling_face:

Als je vegetariër bent, lijkt het me een b12 tekort.

ja dit heb ik ook altijd, ik voel me dan ook altijd stoned, tenminste zo lijkt het, en dan weet je niet meer precies waar je bent en wat je aan het doen bent… je voelt jezelf ook niet meer. Ik ging naar de dokter, en ze zei dat het bloedarmoede was… je moet veel zout eten en voldoende vlees :stuck_out_tongue:

Is dit niet gewoon écht nadenken? Ik denk heel vaak zo als ik alleen ben, of nergens mee bezig ben. Ik vind het wel lekker eigenlijk. :’)

Kan idd ook bloed armoede zijn, ik ben vegetariër omdat ik geen vlees lust, dus eet ik ook nauwelijks vlees vervangers, dus krijg ik te weinig ijzer binnen.