licht in het hoofd

ik ben sinds gisteren avond heel licht in het hoofd
het lijkt net alsof je zweeft ?? :bored:
het begon dinsdag op school toen ik opeens heel kort even duizelig werd
niet echt flauwvallen ofs
heb dat nog maar 1x gehad
misschien kan het komen door me menstruatie
heb het ook tegen me ouders gezegt en die zeiden dat ik minder op me mobiel moet zitten
dat die straling heel slecht is enzo
ik heb echt geen idee wat het is, al heb ik het over een paar dagen nog gaan we naar de dokter
ik ben best bang dat het straks iets ergs is en denk er steeds aan
hebben meerdere mensen dit/of gehad ??

Geen ervaring mee. Ik merk wel dat ik ook wat raar word in mijn hoofd als ik lang naar de computer/mijn gsm kijk. Dus daar zou het misschien wel aan kunnen liggen.

Is je bloeddruk hoog genoeg? Want als je (bijna) bent flauwgevallen zou het daar aan kunnen liggen. Tegen een lage bloeddruk helpt zout eten goed, dus misschien een zakje zoutchips eten (als het daar aan zou liggen)

Eet je genoeg?

Eet/drink je wel genoeg? Het zal vast niets ergs zijn hoor, ik denk dat iedereen het weleens heeft. Probeer inderdaad eens iets zouts te eten als je er weer last van hebt.

Eet je wel genoeg? Ik heb dit ook vaak en dat is bij mij een teken dat ik te weinig heb gegeten die dag. Het kan ook met je menstruatie te maken hebben, dan zou het binnen een paar dagen wel over moeten zijn.

Heb dit ook wel eens
Zorg dat je je mobiel wat vaker weglegt, vroeger slaapt en meer eet

XX

ik heb het ook wel vooral in de vakantie, ik word dan zwart voor mijn ogen en wat licht in mijn hoofd maar naar een paar seconden stopt het dan ook wel…

sorry ik weet niet wat je er tegen kan doen haha.

Het kan komen door je menstruatie. Omdat je veel bloed verliest, moet je ook meer voedingsstoffen binnen krijgen, zorg dus dat je genoeg eet en drinkt.

Het kan denk ik ook geen kwaad om je telefoon wel eens weg te leggen. Het is natuurlijk niet goed voor je als je altijd met je telefoon rond loopt.
Als je je weer duizelig voelt, is het misschien slim om rust te nemen. Ga eens op bed liggen, en zonder je telefoon!