Licht gevoel in mijn hoofd

Naja oke afgelopen zondag hadden mijn vriend en ik anderhalf uur lang plezier gehad in de slaapkamer. We hebben nooit zo lang gerollebold. Maar goed, daarna werd ik heel licht in mijn hoofd. Ik dacht dat het vast wel niks zal zijn en het gewoon zou komen omdat het zo fijn was. Maar na 2 dagen heb ik nog steeds zo af een toe plotseling dat lichte gevoel in mijn hoofd… Moet ik me hier zorgen om maken of gaat het vanzelf wel weg? Ik heb echt een hekel aan de dokter ed. dus dat vermijd ik liever, maar als het echt iets is om zorgen om te maken dan ga ik liever wel.

Ik denk dat het niet met je seks te maken heeft eet je genoeg ook zout etc ?

Naja dat weet ik niet maar het is er echt precies na gebeurt dus ik dacht dat het wel wat met elkaar te maken had. Maar ik heb geen idee, ik denk het wel? :stuck_out_tongue:

Heb ik ook af en toe ! Ik volg dit topic wel :grinning:

Dit heb ik ook wel eens. Dat betekend dat je teveel zuurstof hebt binnengekregen en te weinig hebt uitgeademt. Beter op je ademhaling letten

Ah thanks, klinkt logisch :stuck_out_tongue:

Kan ook zijn dat je een energietekort hebt. Ikzelf heb wel eens dat ik licht in mijn hoofd wordt of duizelig, als ik niet genoeg gegeten heb. Even wat snelle suikers naar binnen werken (banaan bijv) helpt bij mij dan meestal wel goed. Dus dat kan je ook proberen (: