Licht dieet.

Ik heb een buikje en daar wil ik vanaf. Ik heb een tijdje fitniss gedaan, maar ik vergat altijd om daar heen te gaan. Dus dat ik geen optie voor mij. Ik heb een tijdje geprobeerd om helemaal niks te eten maar dat hou ik ook niet vol. Heeft iemand tips voor een dieet waar je toch sommige dingen kan eten die je anders ook altijd at ? :flushed:

Helemaal niks te eten? Als in, maaltijden overslaan en vasten?

Als je dat hebt geprobeerd, kan ik je aanraden om niet meer te gaan dieten. Dat klinkt echt heel ongezond en geloof me, voordat je het weet ontwikkel je een eetstoornis ofzo (spreek uit ervaring). Als je toch wil afvallen, ga naar een dietist. Dat is betrouwbaarder dan op eigen houtje uit gaan zoeken wat een goed dieet is en hij/zij weet beter wat goed voor je is.

Heel veel succes.

Naja ik bedoelde eigelijk: Bijna niet eten, dus hele kleine porties. Maar dan ook echt heel klein.

Dieeten zijn vaak kut, dus ik zou zeggen: eet gewoon gezond, en beweeg af en toe ook nog eens als je daar toch de tijd en motivatie voor kunt vinden. Ga geen maaltijden overslaan want daar krijg je vreetbuien van, maar denk in: “Ik wil mooi slank zijn, dus in plaats van zo’n bak snoep koop ik een appel.” Je snapt wel wat ik bedoel.

ik zou als ik jou was een normaal te gaan eten ga zo min mogelijk snacken… en doe elke dag een keer buikspier oefeningen en eet gezond

succes x

Gewoon gezond eten en geen maaltijden overslaan. Neem fruit als tussendoortjes en niet koekjes/snoepjes.

Thankyou voor de tips !