Lichamelijk gehandicapt?

Hee Meiden!

Ik moet voor school een doelgroep bepalen en om onze doelgroep te verkleinen hebben we een enquête gemaakt. Onze doelgroep is lichamelijk gehandicapten, val je hieronder, zou je dan alsjeblieft de enquête willen invullen? Het is maar 2 minuutjes werk, maar brengt ons ver vooruit!

http://school.mediacontrol.nl/prj01-1/enquete/

Ik zal even uitleggen wat het is; ik doe de studie Communication Multimedia Design. En we hebben hier het project lopen Connecting vibes. Het is de bedoeling om lichamelijk gehandicapten ook een kans te geven om uit te gaan en we zijn er benieuwd naar of ze dat uberhaupt al doen.

Alvast bedankt!

Liefs, Sabine

ik heb hem voor je ingevuld!

Heel erg bedankt! (:

willen ALLEEEN lichamelijk gehandicapten de test invullen?
Ik vind jullie enthousiasme erg leuk, maar zolang het geen gehandicapten mensen zijn hebben we niks aan de testresultaten. Bedankt! xx

Wanneer mag je jezelf lichamelijk gehandicapt noemen?
Ik kan mn rechterpols niet goed gebruiken, omdat dat pijn doet, maar ben ik dan lichamelijk gehandicapt of niet?

Ik denk niet voor deze test? Misschien is het handig om andere mensen te laten weten hoe jij/jullie groep de term lichamelijk gehandicapt definieert.
Ik denk dat jullie misschien doelen om mensen die in een rolstoel zitten of bepaalde ledematen niet kunnen bewegen of missen etc.?

Bedoel je gehandicapt of met een beperking?

@ Miiamore: Een lichamelijk of motorisch gehandicapt persoon is iemand die door een probleem aan zijn ledematen gehinderd wordt in zijn handelingen en/of bewegingen. (wiki)

Nja dat heb ik niet, maar als je wat heb aan mensen met een lichamelijke beperking wil ik 'm wel voor je invullen.

het wordt duidelijker als je het even uitlegt.
btw; enquetes zijn niet meer toegestaan

je bent lichamelijk gehandicapt als het altijd zo is of altijd zo zal blijven.
dus niet: mijn enkel doet zeer dus ik kan een week niet lopen.
maar mijn teen werkt niet meer dus ik kan nooit meer lopen
bijvoorbeeld. tenminste zo is het mij geleerd.

Gedaan:)

ja klopt. maar mijn darm werkt niet goed. mn hele leven niet. maar ik ben niet lichamelijk gehandicapt. maar ik heb wel een lichamelijke beperking…

yes ingevuld!

Upje :3

Ingevuld voor je, alleen je hebt er waarschijnlijk niets aan, want ik kom echt nooit in Rotterdam.