Lichamelijk contact, maar ik wil meer...

Vorige bericht wat niet echt duidelijk dus ik heb t even ge-edit, haha.

Nou, op school zit er dus een jongen die ik leuk vind. Ik zit in de 5e en hij ook. Hij flirt vaak met me, maar op een manier waarop ik niet weet of het serieus is… En hij zoekt lichamelijk contact. Als we bijvoorbeeld samen over de gang lopen komt hij wel altijd HEEL dicht bij me lopen, zo dichtbij dat onze handen elkaar wel moeten aanraken. Of toen ik langsliep en hij iets aan me vroeg deed hij zijn hand/arm een beetje tegen mijn middel aan. Een keer per week heb ik een bepaalde les met hem die altijd uitvalt, dus dan gaan we meestal op het schoolplein zitten. Meestal zitten er dan een of een paar andere jongens bij. Daar flirt hij ook met me. Toch begint hij nooit een gesprekje op facebook, behalve als hij een vraag heeft over huiswerk. Ook als ik hem tegenkom tijdens het stappen, zegt hij wel hoi, lacht naar me en toen heel even zijn hand tegen mijn middel, maar het komt nooit verder dan een gesprekje dan vijf minuten.

Ik heb besloten dat ik best een stap wil zetten, om te laten zien dat ik wel geïnteresseerd in hem ben. Maar HOE maak ik duidelijk dat ik verder wil gaan dan alleen flirten, dus hoe moet ik een move maken? Alvast bedankt! X

Tijdens een gesprekje met uitgaan kan je toch ook gewoon zeggen van OH DIT IS EEN LEKKER NUMMER! Kom dansen!
En dan ga je dansen :grinning:

ik denk dat hij gewoon verlegen is en je waarschijnlijk leuk vind.
stap gewoon op hem af! en ga ervoorxx

haha dat zou ik ook écht precies doen.

Toon initiatief!!

Up!

I know, maar WAT? Dat is de grote vraag haha, ik zoek naar iets wat ik kan doen…

Ik zou hem gewoon vragen of hij een keer iets wil gaan drinken… dan is het meteen duidelijk dat je hem wel zie zitten en als jullie alleen zijn durft hij misschien wat meer en komen jullie in een leuk gesprek. Want het lijkt er wel op dat hij je leuk vindt maar ook jongens zijn vaak onzeker en verlegen en weten niet precies hoe ze dingen moeten aanpakken… dus ik zou gewoon vragen of hij een keer gezellig wat wil gaan drinken en als je niet in t echt druft kun je gewoon via facebook of sms. en dat praten op facebook… miss denk hij wel tjaa die zal me wel niet leuk vinden want die begint nooit tegen me te praten of fb, en dan verzint hij een reden om met je te praten, in dit geval hw (dat heb ik ook wel eens gedaan… :p) ik hoop dat je er iets aan hebt. succes!

^dat en over dat praten of facebook. Ik sta ook online op de chat, maar kijk er echt nooit naar. Af en toe krijg ik een berichtje van een klasgenoot waarvan ik het nummer niet heb die iets vraagt over school via facebookchat. Ik zie het niet als iets waar je een heel gesprek gaat houden. Misschien denkt hij wel hetzelfde.

Je kan toch zelf ook wel een gesprek beginnen op facebook? -.-’’ Je zegt net zelf dat hij nooit een gesprek met je begint, maar een gesprek over het huiswerk is wel een gesprek, je had die gesprekjes juist moeten gebruiken om verder te praten over andere dingen. Toon zelf eens initiatief, heeft hij al genoeg gedaan Praat tegen hem op facebook over willekeurige onderwerpen, je kent hem al dus het zal echt niet raar staan. Desnoods begin je over een leraar van 't vak waar je niet zeker van weet of je nog huiswerk hebt of zo.

Uup

Er zijn ook gewoon jongens die dit standaard doen bij meisjes die ze mogen.
Ik ken ook een jongen die pakte altijd mijn hand vast als ie tegen me praatte. Uiteindelijk vond deze jongen me ook wel leuk… haha maar hij deed dit bij ieder meisje waar ie gewoon mee stond te babbelen. Hij bedoelde er verder niks mee en deed het echt onbewust. en als meisje., tenminste ik vond dat echt geweldig. je voelt je meteen speciaal.
dat was ook zijn punt. elk meisje moest zich zo voelen. Hij is geen player ofzo hoor… maar als ie geen interesse toont op fb enzo dan vraag ik me af of ie je wel eleuk vindt