Lichaamshaar.

Ik heb dus arm haar, been haar, bovenlip, buik, kin , rug, en op de zij kant van me wangen haar. Dat bij me bovenlip haalt me moeder weg met touw, en bij me kin doe ik weg met een make up schaartje. En bij de zij kant laat ik het omdat je het door me haar toch niet ziet. Been haar scheer ik, en arm haar haal ik weg met een epileer apparaat. Het is best veel werk, en het neemt veel tijd af. Ik zit er gewoon zo mee, dan denk ik echt van ‘‘waarom moet ik de gene zijn die dit heeft?’’ andere meisjes hoeven hier geen tijd aan te besteden, dat is echt irritant. Maar waar ik het meest mee zit is me buik en me rug. Het liefst zou ik ook gewoon een bikini willen dragen, maar goed dat kan dus niet… Voor de laser moet ik nog jaren wachten, en bij me schoonzus komen de haren gewoon weer terug na de behandeling. Scheren, epileren, ontharingscreme’s zijn ook niet goed. Want daar komt het ook gewoon bij terug. Dus dan kan ik het net zo goed laten zitten. Ik heb wel eens een kleuringscreme gekocht maar die werkt niet eens zo goed, weet iemand een goeie merk? Of een andere goeie oplossing?

Ik heb ook site’s waar je behandelingen van kan krijgen, maar ik weet niet of die echt werken.

Reclame is niet toegestaan.

Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Heb je er over na gedacht om je buik en rug te harsen?

Heb het veranderd!

14, nee. Lijkt me nog al pijnelijk…

Het is eventjes wennen, maar bij mij blijven de haren zo’n 6 weken weg. Misschien wel handig voor de zomer? Als laseren geen optie is lijkt me dit het beste alternatief.

Hmm ja, ik zal er over na denken!

Je kunt het wel flitsen, dat is volgens mij gewoon toegestaan voor minderjarigen en is ook een stuk goedkoper. De haren worden dan als het ware weggeflitst, en het helpt niet echt tegen ze definitief verwijderen, maar ze komen wel een stuk minder langzaam terug haha.

Wat is dan goed blonderings/ontkleuringsspul?

Dit heb ik ook, maaromdat ik getint ben en donkerhaar heb zie je het wat duidelijker.

Wat ik doe;

• oksels en benen; scheren
  • armen; ontharingscréme/harsen
  • bovenlip; harsen
  • buik (onder m’n navel); neem ik mee met het scheren van down under.

Niet gênant! Waar komt dat ontkleuringscrémepakje vandaan? Ik zit er ook aan te denken namelijk haha

Hmm maar ik had dat van Silx een keer geprobeerd op armen gewoon om uit te proberen… maar dat had niks geholpen. Of moet je het meerdere keren gebruiken?

Ik lees even mee :dry:

Mn smor haal ik weg met toutje oksel epileer ik het mn onderbenen epileer ik het en mn boven benen doe ik ontharings creme en mn armen die hars ik meestal, ik heb een getint huid met donker haar dus helaas valt het erg op maar ik laat het bij mn rug buik boven mn kont zitten ik ga het laseren als ik16 of 18 ben , ben nu 14 en in de zomer worden gelukkig mn haren blond^^

Heb gisteren voor het eerst Philips Lumea IPL gebruikt! Over 2 maanden zie ik resultaat :slightly_smiling_face:

Oh wow, dat ga ik ook eens proberen! Want ik kocht vroeger ook zo’n ontkleuringscrème, één keer geprobeerd op mijn buik, niks resultaat. Vervalt dat spul? En is het normaal dat je buik zelf dan ook bleker ziet even, dat trekt weg zeker?

Oke laat me weten of het geholpen heeft (: !

verf? word je hele buik dan niet blond? haha