lichaams zelfbruiner op gezicht?

Heej, ik heb net dove sunshine body lotion gekocht (eenzelfbruiner) maar zou je die oook op je gezicht kunnen gebruiken of krijg je dan allemaal vlekken in je gezicht?
me moeder zegt dat het gewoon kan maar ik weet het niet :p?

Ik denk ook dat 't gewoon kan.

-

ja dat kan :]

Dat wil ik wel weten :slightly_smiling_face: lekker handig! hoef je geen 2 speciale te kopen! Alleen als je een gevoelige huid hebt zou ik het niet doen…

Zelfbruinende bodylotion kan zover ik weet wel op je gezicht, maar het is wel ontzettend vet om een bodylotion op je gezicht te doen :wink: Je kan dan beter een zelfbruiner op je gezicht doen in plaats van een zelfbruinende bodylotion.

Ik heb hem trouwens ook, en je ziet pas een verschil na een week of zo :stuck_out_tongue:

was bij mij niet zon succes, maar dat was bruiningscreme van loreal,
en dus geen witte lotion… dus maybe dat dit beter is…
maar ik zou dr niet meteen teveel opsmeren…
en je hebt trouwens ook nivea visage… dus die creme speciaal voor je gezicht

Ja, ik weet precies wat je bedoelt.
Ik wilde ook geen 2 verschillende kopen, dus ik opsmeren…
volgende dag leek ik volgens vriendinnen wel oranje :expressionless:
Maar ligt er wel aan hoe donker je huid is xD
Ik echt een hele lichte huid :open_mouth:

xx

ik heb die ook !

en je kunt het wel gewoon doen
gewoon goed uitsmeren en echt overal!
je moet wel ff daarna je handen wassen, want die zullen gegarandeert niet gelijk zijn uitgesmeerd en dan heb je dus vlekken op je handen ;p

veel succes ermee

niet doen!

idd en vooral niet als het de eerste keer is ofzo dat je het gebruikt. Probeer dan eerst ergens anders. Je krijgt namelijk snel vlekken je moet echt gelijkmatig opdoen en uitsmeren.

up…

Dat wil ik ook wel weten, maar ik zou het zelf niet doen. Straks loop je daar met een oranje gezicht.
Up voor jou.
xoxo

Nouja, je kan ook gewoon naar buiten gaan en in de zon gaan staan. want het is lekker weer :pensive:

Ik had die werd je oranje van.

En daarom up je dit maar?

Het kan wel, je moet het alleen heel erg goed uit en inmasseren

Ik weet niet precies waarom, maar ik weet wel dat je beter niet lichaamsbruiner op je gezicht kan smeren. Daarom bestaan er aparte bruiners :stuck_out_tongue_winking_eye:

omg, oude post, niet gezien! STOP MET DIE DINGEN TE UPPEN…
maar toch voor de geinteresseerden :

Ik lees in elk beauty-tijdschrift dat je een aparte gezichtsbruiner moet kopen voor je gezicht…Omdat je lichaam en gezicht ( je ziet het niet hard maar het is zo) verschillende kleuren hebben.

En als iemand een nieuwe topic start hierover is het zeker: Niet nieuw topic maken, hier is al een topic ooveeeer.
Je kunt beter iets uppen dan telkens een nieuwe maken…