Lichaam

Heeeiii,

Oke om te beginnen, ik weet niet precies waar ik dit topic t beste neer kon plaatsten daarom maar hier sorry…:grin:
Hier komt m’n vraag:
Ik ben van nature best wel plat, maar nu dus de zomer komt en bikini uit de kast getrokken word voel ik me best wel onzeker hier over, ik vroeg me dus af: zijn er dingen waardoor je een grotere kont en grotere borsten krijgt? Ik weet dst je van squads doen wel je billen kan trainen enzo maar vroeg me af of er nog meer is?:see_no_evil:

Alvast bedankt…
Xx

Geduld. Grotere borsten kun je niks aan doen. Squats is misschien wel een goeie voor je billen. Maar je borsten kun je niks aan doen, behalve genoeg eten zodat je in ieder geval niet afvalt.
Hoe oud ben je?

ik ben nu bijna 18 jaar hopen dat mn borsten nog wat gaan groeien… :thinking:

Borsten groeien als het goed is tot je 21e. Overigens vind ik dat je je echt geen zorgen moet maken dan ze ‘te klein’ zijn, dat kan ook heel mooi zijn! Je hoeft echt geen meloenen te hebben hoor, haha. (;

Misschien dat je een push-up bikini kan kopen, dan lijken je borsten voller en ben je daar waarschijnlijk niet zo onzeker over als je in bikini loopt

Squats helpen zeker voor je billen, bouw niet te snel op, maar als je het dagelijks doet zul je zeker verschil merken! Kleine borsten buiten een push-up weinig aan te doen jammergenoeg, zit met hetzelfde dus ik zorg er gwn voor dat ik zeker een kont heb :wink: