-
Je zit op goed gewicht
Google, BMI.
Je zit op goed gewicht en je lichaam is prima. Doe desnoods wat buikspieroefeningen als je een iets plattere buik wilt!
jahoor, je lichaam is prima zo. je hebt ook een gezond gewicht. als je een plattere buik wil zou je altijd want buikspieroefeningen kunnen gaan doen. ( dit kan je doen als je erg onzeker over je buik bent.) je kan deze oefeningen gewoon vinden op youtube
Ik heb ongeveer dezelfde lengte en hetzelfde gewicht en ik ben er eigenlijk gewoon tevreden mee. Ik heb ook een wat uitstekend buikje en platte heupen, maar he, geen lichaam is perfect!
Gewoon lekker zo laten, uitstraling is véél belangrijker dan uiterlijk.
Ik heb dezelfde lengte, weeg alleen 10 kilo minder. En ik ben lelijk dun, dus ik zou trots zijn op jou gewicht!
Ik ben 20, 1.76 m lang, weeg 58 kilo en heb op bepaalde dagen ook een enorm dikke buik (alsof ik zwanger ben). Hiermee probeer ik dus gewoon aan te geven dat die getallen echt niet alles bepalen! Hoe je leeft (sporten, eten etc.) is wat dat betreft zoveel belangrijker (ik sport dus 0,0%). Als je een slankere buik wil hebben, dan moet je gewoon gaan sporten
Enne, verander alsjeblieft niet in een anorexia meisje! Je bent zonder twijfel prachtig zoals je bent
Ik zou echt niet proberen af te vallen hoor.
Volgens BMI-meter mag je nog zelfs max 7KG aankomen.
BMI zegt altijd vrij weinig. Het is een gemiddelde maar iedere persoon is anders.
je bent op goed gewicht. Als je je buik iets te stevig vind kan ik je aanraden om buikspieren te gaan doen en cardio.
Een opgezette buik komt ook vaak voor(het welbekende zwangere buikje)
Vaak is dit een lichte allergische reactie. Probeer is 2 weekjes geen melk en tarwe te eten. Bij mij heeft dat heel erg geholpen.