lichaam bij tennis (schouders, billen)

Hallo,

ik zit eraan te denken om op tennis te gaan maar ik vroeg me af of je daar brede schouders van krijgt. en krijg je er een meer gespierde (dus grotere) kont van? want mijn kont is nogal klein en hij mag wel wat groter haha.

x

Als je een grotere kont wil moet je niet gaan tennissen. En bredere schouders ligt eraan hoevaak je het doet, van bijvoorbeeld 1,5 uur per week tennissen krijg je geen brede schouders, wel een dikkere arm aan de kant waar je je racket vasthoudt.

Ik merkte niks aan mn lichaam toen ik ongeveer 1,5uur per week tenniste. Maar dat kan per persoon verschillen.

Ik merkte echt niets (heb meer dan 10 jaar gespeeld!) merk ook niets aan de meiden die het deden (sommige meer dan 4 uur per week). Een dikkere arm is echt een uitzondering. Kijk maar eens naar toptennissers! Zien er allemaal normaal uit toch? :slightly_smiling_face:

ik ben wel breder in me schouders dan de meeste en me armen zijn nwel wat gespierder maar niet waar van je zegt wauwww die is nou breed/gespierd dus dat vind ik wel fijn :slightly_smiling_face: