Libido

Hee meiden! Ik heb altijd een erg hoog libido gehad en heb een hele fijne relatie nu. We zijn ook een tijd friends with benefits geweest waarin we soms wel vier keer achter elkaar seks hadden. Ik ken mezelf ook niet anders dan zo’n hoog libido.

Maaaaar … Mijn libido lijkt sinds een aantal weken opeens veel minder hoog? Kan dit ergens door verklaard worden? Ik snap het zelf namelijk echt niet, ik vind seks heel fijn en leuk maar het ‘duurt me te lang’, ofzo. Ik vind het saai worden na een tijdje en het voelt dan ook niet meer fijn, terwijl ik er van te voren wel heel veel zin in heb. Ik kan nu ook geen twee keer meer achter elkaar terwijl ik er eerst geen genoeg van kreeg. Hebben jullie ervaringen of tips, misschien?

Misschien wat nieuwe standjes uitproberen? Het is volgens mij normaal om wat minder zin te hebben in seks als je ouder wordt.

Mijn libido is schrikbarend laag dus ik volg dit even

Ja het gekke is dat we echt wel spannende seks hebben, we proberen continu nieuwe dingen uit. Ik weet niet zo goed hoe het uit het niets zo kan komen. Van te voren heb ik er heel veel zin in maar tijdens de seks wil ik op een gegeven moment graag dat het ‘voorbij’ is, terwijl het geen pijn doet ofzo. Ook had ik eergisteren helemaal geen zin om hem te bevredigen, terwijl ik dat normaal echt het leukste vind… Ik snap er niks van! Ik ben nu wel ongesteld maar ik heb me nooit eerder zo gevoeld, dus ik geloof niet dat het daar aan kan liggen

Misschien hormonale verandering?

Ik heb een beetje hetzelfde. Wanneer ik geen vriend heb ben ik zo geil als wat, en als ik een vriend heb is het opeens allemaal gone. Misschien gaat dan de spanning eraf?