Libido weg door pil

Sinds ik aan de pil zit is mijn libido bijna helemaal weg. Ik heb haast nooit meer dat ik spontaan ‘zin’ heb. Pas wanneer ik word aangeraakt begin ik opgewonden te worden, maar niet meer zo opgewonden als voorheen. Ik vind het jammer en hoewel mijn vriend zegt dat het niet veel uitmaakt, denk ik dat hij het stiekem wel jammer vindt. Ik wil gewoon weer zoals het eerst was.
Ik gebruik de pil tegen hevige menstruatie(klachten), dus ik wil er liever niet mee stoppen. Ik gebruik ethinylestradiol/levonorgestrel 0 02/0 1mg.

Weten jullie of je libido minder wordt ‘aangetast’ bij een ander middel? Of bijvoorbeeld de prikpil? Is dit iets om mee naar de huisarts te gaan? Ik vind dat zo genant haha. Hebben jullie hier ook last van gehad? Wat heb je toen gedaan?

Ik denk dat je inderdaad het beste naar de huisarts kan en het met hem/haar overleggen. Ze vinden het echt niet raar.

^ Wat hierboven gezegd wordt. Die kan dan ook samen met je kijken naar alternatieven.

Wil je verder praten over dit onderwerp? Dan kun je terecht in het volgende topic: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/algemeen-anticonceptiepil-topic-lees-eerst-de-beginpost-227083.8250.html