LG Viewty

Ik wil dus een nieuwe mobiel en ik zit te twijfelen of ik de LG Viewty zal nemen , heeft iemand die misschien & issie goed en handig ? En kan je er gewoon op internetten ? & Kan je dan internetten gratis of niet ?
dankjee xx

IK heb de LG viewty, het is opzich wel leuke telefoon, this wel wennen int begin mt touchscream, maar voor de rest vindt ik hem handig. Ik heb gratis internet gehad, maar moet nu gewoon weer betalen om te internetten, het is dus niet gratis.

Onbeperkt internet bij je abonnement doen dan…

En hij is wel fijn… Maar je kan er niet snel mee smsen, dat gaan dan altijd mis, echt heel vervelend… En de batterij is redelijk snel leeg (vrijwel elke nacht opladen)
En bijna iedereen loopt 5 minuten te zoeken voor ze de vergrendeling dr af krijgenXD

Maargoed, is wel een goede telefoon verder, werkt heel handig, je kan het ‘toetsenbord’ op duizend manieren instellen…

Wow, ik denk dat dit heel persoonlijk is. Ik heb hem ook en ik vind hem geweldig, sms er echt supersnel mee en de touchscreen vind ik echt superhandig! Bij mij kan hij ook gemakkelijk 4 dagen fulltime aanstaan en de vergrendeling vind ik juist veel fijner dan bij veel andere telefoons. Want het is gewoon een knopje en niet dat je na die nog een moet indrukken ofzo. Echt heel fijn, snel en simpel. Hij maakt daarnaast echt fijne foto’s. Voor mij heeft hij maar echt 1 nadeel en dat is het geluid van de filmpjes. Dat is echt bagger, het gaat dan niet om gewone gepsrekken daar is het geluid wel goed bij maar bij bijv. optredens.

xx

Fijne phone (:

kijk anders ff op: http://www.typhone.nl/gsm/lg/730/lg-ku990-viewty

staan ook meningen van mensen op.

Ik heb voor 10,- per maand onbeperkt internet,
opzich geen verkeerde telefoon. Hou er wel rekening mee dat hy niet in je zak kan aangezien je dan het beeldscherm beschadigd en hy minder gevoelig wordt.

Daar heb je zo’n dingetje voor hoor… Zo’n plakding, hoe heet dat? Die moe tje alleen verwisselen omd e paar maand…

Opladen ligt er dan denk ik aan hoeveel je hem gebruikt…
En de vergrendeling is indd heel handig, ik bedoelde dat als andere mensen dat niet weten ze denken dat hij uit is, heeel handig:p
Maargoed, die gaat er wel vaak af als je hem in je broekzak hebt…
En smsen kon ik gewoon met mn vorige telefoon sneller