LG viewty

Heee,
Ik ga de LG viewty kopen 'r is namelijk een aanbieding, per maand 10 euro betalen voor 200 belminuten. Das chill he! Maar ik weet niet of Abbonoment chill is? En of via internet (deze site: http://order.gsmtopdeal.nl/viewty/) wel betrouwbaar is!? En of de viewty eigenlijk wel chill is!

xxx

Ik weet het allemaal niet, ik zelf vind een abbo niet fijn omdat ik er tog altijd over heen ga. En je zit er lang aan vast.

Ik heb de Viewty net een week ofzo, ben er erg tevreden over. Zou het doen als ik jou was! (Alleen goed opletten of er geen addertjes onder het gras zitten…) Heb trouwens ook een abbo van Hi, 20 euro per maand en je betaalt ook gewoon 16,95 per maand terwijl je wel belminuten/smsjes voor 20 krijgt.

Viewty is alleen beetje irritant met foto’s op de pc enzo zetten vind ik.

Die wilde ik eerst ook maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik het eerlijk gezegt echt een Lomp ding vindt. Ook kon je hem in de winkel uitproberen en vond ik het niet echt handig ofzo… Maar als ik jou was zou ik hem met een abbo via hi.nl doen. Heb ik ook gedaan en bevalt zeeer goed. Heb een abbo van 30 euries maar betaal maar 22¤ Omdat je het via internet heb bestelt. Maar je kunt ook even bellen, helpen ze je daar verder! Veel succes!

Haha hij is idd LOMP maar dat vind ik wel stoer. Heb em zelf ook van Hi.nl en bevalt inderdaad prima!

ik heb zelf ook een lg viewty…
ook met een abonnement, wel wat duurder maar mn ouders betalen het toch :grinning:
foto’s op de computer zetten is niet erg makkelijk… maar als je een geheugenkaartje erbij koopt van bijv 2 gb, duurt het wel even voor dat het nodig is ze weer naar je computer te verplaatsen… na een tijdje raak je er wel aan gewent… geduld heb je wel nodig… :bored:

als je niet zeker weet of het abonnemet wel veilig is, dan zou ik het niet doen.! ga anders naar een telefoon winkel, die kunnen je advies geven.
Misschien ben je dan iets meer geld kwijt, maar dan heb je in iedergeval een veilig abonnement en een mooie telefoon!!! =D

xx

ik vind de viewty wel chill iig, heb um nu al een tijdje en ben er nog niet op uitgekeken :slightly_smiling_face:

Bij mij gaat foto’s op de computer zetten wel heel makkelijk, gewoon kabeltje in je telefoon, kabeltje in je computer en overzetten maar :slightly_smiling_face:

ja, de site is betrouwbaar want mijn zusje heeft daar ook een mobiel gekocht met een veronica actie.
maar even dit de telefoon is van t-mobile he? dus heb nie niet overal bereik. want wij hebben dan ook t-mobile bij een mobiel en thuis doet die het niet alleen op de kamer of buiten, dus als je niet echt in de buurt zit van een telefoon mast ofzo iets :grinning: dan zou ik het niet doen maar dat moet je zelf weten he!
en die 10 euro voor 200 belminuten is ALLEEN maar bellen niet SMSEN want daarvoor moet je nog extra betalen dan en dat is vervelend.
ik zelf sms liever dan bellen maar dat is bij iedereen anders he!
ik hoop dat ik hier genoeg informatie over heb gegeven.
en anders nog een tip: als je bij www.debitel.nl bijv, de samsung soul besteld moet je 12,50 per maand en kan je voor 25 euro per maand bellen EN smsen. echt super relaxed. ik heb um :wink:
Zoo dat was mijn tip dan haha :grinning:
Groetjess, Danielle
ojaa, nog veel succes ermee :slightly_smiling_face:

hallo!
ik heb een lg viewty, is echt ontzettend fijn, zat ook heel lang te twijfelen maar heb het toch gedaan! ben er echt heel blij mee, de fotos zijn ook echt van goede kwaliteit enzo!
maar als je veel muziek luistert moet je hem wel best vaak opladen, zeker omdat het touchscreen is… maar zeker een goede keus!

Ik heb 'm ook. Wel een fijne mobiel maar de minpunten zijn:

• Weinig thema’s
  • Geen privacywachtwoord
  • batterij snel leeg
  • beschermplaatje laat snel los!
  • camera af en toe onduidelijk
  • geluid is soms te zacht

voor de rest een hele fijne mobiel!
ik kan je hem wel aanraden (:

[b]Ik heb hem ook, alleen dat overzetten lukt niet.
Als ik het wil downloaden met dat snoertje, en die cd. Werkt het niet.
Dus ik doe nu alles via bluetooth, maar dan kan ik alleen maar dingen via de pc op mijn mobiel zetten, en dus niet met mijn mobiel op de pc.
Nogal klote, maarja.

Het is best een fijne mobiel, en ik heb hem nu bijna half jaar? ik ben er nog steeds niet op uitgekeken.[/b]

chilllllll man,
whuahuah
jy blyft maar chil zeggen.
x]
maar me zus heb dat mobiel en die vind hem handig. =]

xox

Lg is een vrij slecht merk, na een jaartje kun je je mobiel wel afschrijven. Dat heeft mijn zus gehad, en nog 2 andere vrienden van haar. Je kan beter een telefoon van Nokia nemen, omdat Nokia zich helemaal focust op telefoons, en weet dus meestal wel de beste telefoons te leveren.

ik heb ook een LG vieuwty en een abonoment van 2 jaar ( van hi! )
en ik ben er heel erg blij mee alleen het is wel ff wennen in het begin maar ik heb hem nu een jaar en i luv him…
alleen als je er veel muziek mee luistert moet je hem idd vaak opladen :frowning_face:
maar verder is het een goeie mobiel

NEE, niet doen!
als een site betrouwbaar is staat er altijd HPPS/HTTS en daar staat HTTP niet doen dus bovendien als je een site kunt vertrouwen staat er altijd een slotje bovenin rechts;)

XXXme

Viewty’s zijn geweldige telefoons<3

gsm topdeal is betrouwbaar, broer heeft daar zijn telefoon van enzo hoor
nina207: ik zie dat nooit ergens staan?