Lg Viewty.

Haai meiden,
Ik ben van plan een lg viewty te kopen van Kijkshop.nl ¤88,00 :grin:
alleen ik twijfel nog een beetje omdat ik van veel vrienden
hoor dat ie traag,sloom,enzo is ;( …
Hebben jullie een Lg Viewty? wat vinden jullie er van?
heb je er slechte ervaringen mee? of horen jullie ook van die verhalen dat ik traag enzo is ??

xxxxxx my ;3

hee! Ik heb hem zelf nooit gehad, maar heel veel vrienden van mij wel! Ik vind zelf 88,- voor zo een telefoon eigenlijk niet heel duur, dus dat is wel een reden om hem te kopen. Maar de mensen die hem hadden vonden hem heel irritant en deden hem al snel weg… :stuck_out_tongue:
Zelf heb ik ook een LG (cookie) gehad en ik vond “LG” gewoon irritant, vooral de touch…
Maarja ik denk dat het een prima telefoon is maar je hebt denk ik wel leukere telefoons rond de honderd euro.
succes xx

LG is zowiezo een slecht merk. Sorry voor de mensen die ik nu beledig ofzo ;p.
Nokia & Samsung zijn veel beter.

die telefoon is zooo vervelend
smsen is helemaal niet fijn en je kan er ook niks mee

Ik heb ook een LG Viewty (Smart) en opzich vind ik 'm nog wel redelijk. In het begin kon ik niet opnemen toen iemand mij belde en moest ik hem weer terugbrengen om hem te laten maken. Twee weken gewacht, moest ie na een weekje alweer terug. Dat was dus wel heel irritant, maar voor de rest vind ik LG Viewty nog wel goed. Kwaliteit van de foto’s is echt super en er kan veel muziek op. Alleen het smsen kan in het begin nogal hinderlijk zijn, maar daar moet je gewoon aan wennen. Oh en soms kan ie inderdaad nogal traag zijn ja, maar 7 á 8 uit de 10 keer is ie dat niet. Hopelijk is dit genoeg?

Ik heb hem gehad, en bij mij was ie gewoon snel en goed. Alleen jammer dat de tweede camera kapot ging, en dat ie soms eens vast liep. Maar verder had ik er niets te klagen over.

Ik heb hem. Ik vind het wel een goede telefoon opzich hoor, heb hem nu 1,5 jaar.

Hij is idd wel heeeeel traag met foto’s laden, maar dat ligt ook maar net hoeveel geheugen er bezet is. De camera is zeker een pluspunt trouwens.