LG Viewty Smart probleem

Hi!

Ik heb een LG Viewty Smart, maar iedere keer als ik gebeld word valt het beeld uit en kan ik niet opnemen aangezien ik moet schuiven (zoals iPhone bijv.) om op te nemen. Ik kan ook niet op een toets duwen, want op alle toetsen reageert hij niet dan en op de hoofdtoets duw je het gesprek af. Ik heb met de winkel contact gehad waar hij van kwam en met LG, maar het enige wat daar uit komt is dan zij zeggen dat het ‘een bekend software probleem’ is.

Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Ik heb al in de software van de telefoon zelf dingen verandert, maar dat helpt ook niet.

Dit is de ster van het verhaal:

http://www.besteproduct.nl/Artikelen/lgviewtysmart.jpg

Ik had echt precies datzelfde probleem toen ik 'm net had! Ik had 'm toen opgestuurd naar de winkel en daar zeiden ze dat ze het zouden fixen. Het was inderdaad een software probleem (omdat ie nieuw was, zeiden ze). Maar ik heb toen een nieuwe gekregen dus ik weet niet echt wat je met deze aan moet…?

Ja, deze is al buiten de garantie dus ik vrees dat opsturen geen zin heeft. Dankjewel voor je reactie! Je bent een van de weinige die dit toestel ook heeft. :stuck_out_tongue:

Ehm ik heb het gehad met mijn vorige telefoon, Samsung Galaxy Gio. Bij mij was hij alleen nog binnen de garantie en heb ik 1x een nieuwe gehad, en die is daarna 4 keer opgestuurd geweest. Dus erg veel tips kan ik je niet geven. Maar mocht er iets met de software zijn: als het goed is (hebben veel telefoons iig) heb je een kopje ‘over deze telefoon’. Daar moet je ook je software zelf kunnen updaten. Misschien dat dat kan werken?

Updates zijn er niet meer jammer genoeg, ik heb ook al in de details van de software gekeken of ik het daar kon terug vinden, maar het werkt allemaal niet. :frowning_face: Het ging een tijd goed, daarom heb ik er ook niet meer na gekeken, maar nu de garantie vervallen is doet hij weer raar. Typisch haha.