lg viewty op de pc installeren?

ik heb gisteren een nieuwe mobiel gekregen, de lg viewty, omdat ik over ben jeej!
haha
maarja, ik heb er dus nual een probleem mee, hoe moet ik in vredesnaam fotos op de computer zetten?
ze zeggen dat ik een installatieschijf nodig heb maar die heb ik er niet bij gekregen?
weet iemand hoe ik dit moet doen?

als het goed is moet er een cd’tje bij zitten,als die er niet bij zit moet je ff terug gaan naar de winkel

ik heb hem ook, maar kan je misschien niet op internet zoeken naar: LG Pc Suite?
Want met dat programma zet je alles op de pc. En anders, terug naar de winkel!

Ik doe het altijd zo: Met dat usb-stekkertje je mobiel aansluiten op je pc.
Dan komt er zoiets van ‘Documents - Photos - Music’ enzo, en dan kan je foto’s van je mobiel naar My documents kopieeren! LG pc suite doet het niet bij mij ^^

Ik heb ook de LG Viewty en geen cdtje gekregen,
dus ik heb een bluetooth stick gekocht (10 euro ofzo)
en dan moet je het via bluetooth naar je computer sturen…
Succes!

haha dat kan inderdaad best vervelend zijn
ik snapte niks van de LG cd’tje dus heb ik even wat handigers gevonden
je moet een geheugenkaart kopen en in je mobiel stoppen
zon hele kleine volgens mij een micro ofzo.
als je dat hebt moet je je mobiel even op massa opslag zetteen
dat doe je zo:
menu-> instellingen → telefoon instellingen → verbindingen →
USB-verbindingsmodus → Massaopslag.

als je dat hebt ingesteld, en je mobiel aansluit op je computer via je usb kun je hem gewoon verkennen met de windows verkenner

:slightly_smiling_face:

bij mij doet hij het ook bijna nooit. echt irritant!

ik heb hem ook, je moet bij de mobiel een heel klein cdtje hebben gekregen, daar staat het programma op. Als dat niet zo is- moet je echt terug gaan !
& bij mij werkt het programma trouwens prima ;$

succes!

ik heb hem laatst ook gekocht. er zit geen cdtje bij. die krijg je er niet meer bij ofzo. ze zeiden tegen mij dat je via de lg site software kon downloaden. ik moet nog even kijken.