LG viewty of LG secret?

Hoi! :’)

Ik ben over een maand ongeveer jarig, en ik mag een nieuwe mobiel voor mijn verjaardag… Maar zit ik met het probleem: Welke?

Ik wil graag de LG viewty of LG secret. Maar bij de viewty is het probleem dus dat het touchscreen is en dat lijkt me irri, en heel veel hebben hem, en hij is dik, maar maakt wel mooie foto’s en is mooi, en bij de LG secret is het probleem die neon-toetsen en er schijnen nog problemen te zijn met dingen van je mobiel op de pc te zetten.

Ik heb ook al vet veel reviews enzo gelezen maar ik weet het nog steeds niet. :x dit zijn ze:

de viewty
http://shop.www.hi.nl/hi/…TLGVIEWHwh&M5ABRelArt=B21

de secret
http://www.typhone.nl/gsm/lg/943/lg-kf750-secret-black

Zeg pleas niet ‘die moet je niet doen LG is een slecht merk.’ ik wil gewoon weten welke jullie zouden doen. XD

Oeeh, ik zou Secret nemen, lijkt mij een erg mooie/leuke mobiel.
Vieuwty is zo dik en njaa net een fototoestel :stuck_out_tongue: weet nie of je die hebt haha mja, :wink:

Ik zit ook zo te twijfelen, of ik wel een touch-telefoon wil , lykt me misschien ook irritant =s

[IEMAND ERVARING MET DE LG KP500 (COOKIE) ? Note me (A)]

De cookie is echt tof! ik heb hem niet, maar ik wou hem eerst ook, die is zo mooi handig en hij is niet zo duur. Alleen ik wil een mobiel met 5 mpx camera daarom dat ik tussen deze aan het twijfelen ben. XD

ik heb zelf de lg viewty,
ik dacht eerst ook: dat is echt verrot met zo’n touchscreen,
maar dat is echt helemaal niet zo!
want je kan zegmaar typen als op je laptop,
dus dat is heel fijn!
hiervoor had ik de secret, en die is na 2 maanden kapot gegaan.
op een gegeven moment sloeg hij helemaal op hol en kon ik er niets meer mee,
terug naar de winkel gebracht, maar hij kon niet meer gemaakt worden,
viewty vind ik dus veel beter.
maar alleen in het rood, haha.

Hmm ja dat lees ik dus vaker, dat de Secret vet snel stuk gaat, die toetsen ofzo. En ik moet zeker wel 2 jaar met de mobiel die ik ga krijgen dus ja. :x

Ik heb de Secret, en die raad ik ook zeker aan! Ik ken een aantal mensen met de viewty, en die zijn er totaal niet tevreden mee.
Hij doet inderdaad vaag met als je dingen op je pc wil zetten, maar dat is opgelost met een geheugenkaartje (die moet je sowieso kopen, anders kunnen dr maar ieta van 30 foto’s op). De camera van de Secret is volgens mij gewoon net zo goed als de secret hoor :slightly_smiling_face:

Ooh okee:O
maare, het is maar net hoe je ermee omgaat, dan kan je egt wel 2 jaar met de lg secret volhouden:P tenzy je hem superveel gebruikt en ermee gooit enzo, dan kan je idd beter een stevigere?
Maare die cookie, jaa die is binnenkort 140,- ergens =o dus kweet nog nie …

Nou kijk ik ga opzich wel goed met mn mobiels om zeg maar, niet dat ik ermee gooi zeg maar, maar het probleem bij mij is dat ik em bijvoorbeeld ergens laat liggen ofzo, of dat ie in de wasmachine komt, met dat laatste heb ik 2x ervaring gehad… Ik heb mn lesje dáar wel mee geleert, maar ik ben wel bang dat het weer gebeurt maarja.

De LG cookie is idd mooi, misschien moet je op Ebay ofzo kijken, daar zijn ze misschien nog goedkoper. :"D

secret.

owjaa wil je het goedkoopste hebben : klik hier.

Oke, dankjewel! :grin:

Hmm, kieskeurig.nl heeft niet de goedkoopste lg cookie geloof ik … mja :grin: wel handige site vdr, suc6 met je keuze

Ik vind de Viewty het mooiste. :grin:

waarom wil iedereen toch een LG viewty? die zijn zo kud.
en irritant
en fout
en lomp
en en en lelijk.

Hij is wel een beetje lomp ja, en dik, maar ik vind hem wel mooi, maar ik doe ook de secret denk ik. ;DD

ik zou voor lg secret gaan want een lg viewty is helemaal niet zo leuk;)

ik heb zelf de LG viewty, het is wel een mooi ding enzo. maar soms ga je, je echt ergeren aan het touchscreen en soms doet 'ie ook best vaag bij mij!
dus ik zou ondanks dat ik zelf de viewty heb voor de secret gaan.

Ja precies dat was dus ook waar ik bang voor was… Ik moet 2 jaar met een telefoon, en ik denk dat ie naar 2 jaar irriteert met het touchscreen en dat ie zo dik en groot is. :grin:

secret.
Viewty is echt verschrikkelijk lelijk vind ik.

Viewty!