Lg Viewty, Goed of Niet ?

x

ik heb hem
maar goed
ik zou het niet doen
foto’s maken tjaa met mobiel foto’s maken is sowieso crap
en hij is ook altijd best wel snel leeg vooral als je er ook nog muziek op luistert enzo
maarja dat is mijn mening ik heb hem nu een jaar ofso maar ik ben er niet bepaald happy mee

Ik heb hem 2 jaar gehad, een maand geleden is ie kapot gegaan… ik vond hem niet fijn, het scherm is niet zo gevoelig als de meeste touchscreen telefoons, camera niet goed etc.
ik zou even verder zoeken, ik hoor dat de touchscreens van samsung heel goed zijn!

succes!

love my samsung star <3
heb hem al vanaf begin juni en ben er nog steeds blij mee!

oh wacht het ging over de viewty, niet doen. ik hoor van heel veel mensen (o.a. mijn neef) dat het een *zacht uitgedrukt* ‘niet zo’n goede’ telefoon is.

LG is sowieso fucked up…
Samsung inderdaad beter kwaliteit, op ALLE gebieden;)

ik heb hem een halfjaar? en ik ben er tevreden mee (A)

Een jongen die ik ken, heeft hem.
Hij is heel snel in dingen laden enzo (in tegenstelling tot de samsung star), maar de foto’s zijn redelijk crappy. Ook is er nu een verbetering van de LG Viewty in de maak, dus ik zou op deze wachten…

Hij heeft een goede camera, met verschillende instellingen… hij heeft voor en achter camera. En 5 megapixels. MOoie kwaliteit. Ben er zeer tevreden heb hem ook een half jaar nu ongeveer. Goedkoop en fijn. Ik heb hem toen voor 150 euro gehaald. Hij laadt snel met alles, behalve aanzetten duurt beetje langer, maar aangezien men telefoon altijd aanstaat heb ik er geen last van.

Heb hem nu ong 1,5 jaar. Hij bevalt prima hoor. :slightly_smiling_face:

mijn vriendin heeft hem, en hij is best wel fijn hoor. Alleen foto’s maken niet echt, hij maakt heel snel foto’s waardoor ze eigenlijk ook heel wazig kunnen zijn. En hij is best wel dik waardoor het moeilijk is om in je broekzak te stoppen… Maar wat ik er wel fijn aan vind is dat ie altijd een smsje stuurt als de persoon jou smsje heeft gelezen (dus als je iemand een smsje stuurt en die gene komt met ene verhaal ‘sorry ik heb hem niet gelezen’ dan weet je gelijk of het waar is of niet)

wow hoe doe je dat dan :stuck_out_tongue:?

@hierboven
dat kan bij elke telefoon.
gewoon instellingen van je netwerkdinges.
en dan kan je gewoon instellen dat je een ontvangstbevestiging krijgt.
en ik heb de lg viewty nu ongeveer 10 maanden (: en ben er super blij mee!
dat hij snel, vage foto’s maakt is niet waar, iig. vind ik niet.
je moet natuurlijk wel de goede instellingen gebruiken. bij mij zijn de foto’s niet vaag, maar gewoon vet mooi voor een mobiele foto (:
& hij is snel, makkelijk … k vind hem echt super :grinning:
enige nadeel is dat ie iets dikker is dan de gemiddelde telefoon, maar boeie …

LG is crap

Maargoed, ik vind het dus totaaaal niet fijn werken, ben echt samsungfan… Maar kan je niet van iemand lenen ofzo, om te kijken hoe hij aanvoelt enzo, want ken ook mensen die het wel fijn vinden…

Ontvangst bericht idd… dat je dus krijgt; het bericht is aangekomen/ verzonden ofzo. Maar betekent niet dat die persoon het op dat moment dus ook gelezen heeft en dus niet met smoezen aan kan komen ofzo en zij hier boven zegt dat dat wel kan…