LG Viewty filmpjes in Windows Movie Maker ?

Ik maak weleens filmpjes met mijn LG Viewty en nu wilde ik er net eentje uploaden in WMM, maar daar stond dit:
The file C:\Documents and Settings\Martine\Mijn documenten\Nagellakmabybelline.AVI cannot be imported because the codec required to play the file is not installed on your computer. If you have already tried to download and install the codec, close and restart Windows Movie Maker, and then try to import the file again.

(Ik heb Engelse WMM.)

In iedergeval, er is dus iets met een codec die ik moet installeren ofzeau. Heeft iemand hier ervaring mee? Het filmpje is een AVI bestand, dus ik snap niet waarom hij niet in WMM kan aangezien filmpjes van mijn gewone camera er wel inpassen met AVI bestand. Maar ik maak geen filmjes met mijn gewone camera meer omdat de kwaliteit daar slechter van is dan van mijn telefoon…

HELP :slightly_smiling_face:

moet je even het programma kazaa-lite codec pack installeren, dan zal hij het waarschijnlijk wel doen. goodluck!

Bedaaahaaankt :slightly_smiling_face:

Hij doet 't :grinning:

x Martine

Dat je dat snapt ! x]

Mijn broer zei het, en dat is echt een computer-nerd. dus ik typte maar wat hij zei, en hoopte maar dat je er wat aan had!

Asjeblieft hoor!

Hihi, het is niet eens moeilijk want je hoeft er niets meer voor te doen dan het downloaden :stuck_out_tongue: Maar super bedankt :stuck_out_tongue_winking_eye: