LG Viewty echt zo slecht?

Heeej meiden!

Jaa jullie zullen nu wel denken, weer zo’n dom kind die vraagt welke het beste is, maar het is belangrijk.
Ik kan zegmaar niet kiezen tussen deze mobiels. Het voordeel van die Viewty is dat die zo’n mooie camera heeft. Alleen ik hoor over die mobiel zo veel negatieve reacties. Eigenlijk in het algemeen van de LG. Dat was ook bij mijn LG Chocolat, maar opzich die deed het ook heel lang terwijl daar ook negatieve reacties over waren.
Heeft iemand bij voorbeeld LG viewty, is die echt slecht?
Wat zouden jullie doen?

groetjes! <33

Ik heb een LG Viewty, en het enige nadeel wat ik zie, is dat je niet zo snel kan smsen door het touchscreen… en dan staan er nog mensen te kijken van wat sms jij snel Dus eigenlijk vind ik hem best fijn, je moet er gewoon even aan wennen

Ik heb nu bijna twee jaar een LG viewty en ik ben hem echt zat…
Hij is best langzaam, tegenwoordig zijn er veel betere touchscreen telefoons, ik zou daar maar eens naar kijken.
Als je het kan betalen, absoluut een iPhone doen :stuck_out_tongue: anders moet je eens kijken naar de Samsungs, die schijnen ook heel goed te zijn.
LG viewty is nogal verouderd vind ik…

indd!
ik ben er zeer tevreden over :slightly_smiling_face:

ik zou liever een ander touchscreen kopen.

voordelen:

• hij is súpersterk, hij kan echt veel hebben
  • mobiel zelf is heel snel
  • mooi design.

nadelen na 1 - 1.5 jaar:

• beide camera’s zijn plotseling kapot gegaan
  • hiervoor is de camera kwaliteit heul erg achteruit gegaan
  • bij foto’s bekijken loopt hij telkens vast.

Ik had een LG Viewty. Hij was in mijn jas en m’n moeder gooide het jasje in de wasmachine met mijn mobiel erin. En nu is die dood :’).

Ik vond het een héél irritant mobiel. Ben eig. best blij dat die kapot is gegaan. Hij was super langzaam en als ik foto’s wilde maken werd het scherm soms rose/wit. En het duurt best lang om je mobiel opnieuw te starten dan :S.
En en en wat ik écht super irritant vond was dat hij geen contact met de computer maakte wanneer ik de usb erin stopte. Dan kwam er altijd een foutmelding.

Supervette pluspunt: camera is super fijne. Maar tegenwoordig heb je telefoons met 8. megapixels (van Sony Ericson als het goed is)

In mei mag ik een nieuwe mobiel uitkiezen… dan word def. een blackberry…

ik heb een LG Viewty, en hij is egg suuuperfijn! maar, ik zou er wel een hoesje bij kopen.

die van mijn vriendje was na een maand kapot.

Ik heb m een jaar… heb m 4/5 keer laten repareren… nu is ie weer stuk!
Het is een superfijn toestel naast het feit dat ie het de helft van het jaar niet doet :frowning_face:

Ik heb er ook 1, een rode, en hij doet het echt fantastisch!!! alleen het schrijven op dat schermpje als je wilt smsen gaat bij mij wat minder…