LG shine WELKE??

ik wil de LG shine kopen maarrr ik weet niet welke ik moet kiezen :stuck_out_tongue:
ik twijfel tussen deze twee, welke zouden jullie doen?:

http://www.sneleengsm.nl/pics/gsm_groot/lg_shine-ke970.jpg

of

http://data.icecat.biz/img/norm/low/922294-4407.jpg

Die zwarte (de onderste dus!!) … MIJN MENING HE!
Op zich vind k de gsm niet zo mooi, maar de onderste is de mooiste van de 2!

Ik heb die zilveren! Al bijna een jaar… toen was er maar 1 soort, ik kon helaas nog niet kiezen tussen al die leuke kleurtjes!

ik vind die zwarte de mooiste dan
en ik ben helemaal gek op die gouden :stuck_out_tongue:
maar ik heb de mijne (lg chocolate) nog maar 4maandjes, dus ik mag geen nieuwe

O, LG chocolate heb ik ook! WAT EEN K** TELEFOON is dat zeg. Ik hoop dat die bij jou wel normaal blijft maar ik kreeg steeds ( pas na een jaar hoor) een wit beeld, en vaag geluid… rotding! Blijkbaar is dat een productie fout want iedereen die ik ken met die tel krijgt dat na lange tijd.

zwart is de mooiste , maar er is ook een roze, die is ook mooi :slightly_smiling_face:

Ik vind de tell heel mooi.
maar ik hoor van veeel mensen dat ze er veel probleme mee hebbe
en dat die snel kapot gaat !!!
1 tikje – en het scherm is wit oftewel je ziet nik mir behalve de spiegel.

ik heb de zilvere,
die vind ik ook veel mooier (:
en @ aninja, ze wil de LG SHINE, niet de LG CHOCOLATE …

De zwarte ziet er hier het mooste uit, maar in het echt is het echt niet zo mooi. Hij is namelijk niet echt heel erg zwart. Ik krijg zelf waarschijnlijk vanavond de zilvere =]

Ik ben er uit! :stuck_out_tongue: ik doe de zilveren :slightly_smiling_face: die zwarte is niet zo shiny ik heb hem zo net in het echt gezien vandaar :stuck_out_tongue:
ik ga hem morgen kopen :grinning:
Xx

Ik zou toch de zwarte doen… Ziet er toch leuker uit, de meeste mobieltjes zijn al zilver.

geen, hij is zo irritant

ZWART

LG telefoons zijn slechte kwaliteit en lopen vaak vast, ze gaan ook snel kapot Ö

idd LG is slechte kwaliteit.
vriendin van mij heeft er 1 die ging na 3 maanden kapot.
had ze nog geluk dat ze nog in de garantie tijd zat.

maargoed. ik vind ze allebei mooi. maar zou denk ik toch voor zwart gaan.

lg hoeft geen slechte kwaliteit te zijn hoor, ik heb mijn lg foon nu al 1.5 jaar en alleen wat krasjes erop
btw ik zou de zwarte kiezen

nou ik weet niet hoor maar ik heb nog nooit zo’n zilveren mobiel gezien… meestal zijn ze zwart… :stuck_out_tongue: maar goeds…

en ik heb nu ook een LG en die gaat nu al 5 jaar mee!! hij heeft mij altijd goed voldaan dussss :slightly_smiling_face:

Ik vond hem eerst ook geweldig maar een vriendin van me kreeg hem laatst en ik vind hem een beetje tegenvallen… doe mij maar de lg vieuwty:)

zilverrr

SiilvOrr,