LG RENOIR of Samsung M8800 PIXON?

Hoi meiden,

Ik ben echt al de hele avond aan het zoeken op internet welke mobiel nou beter is.
Ik weet het echt niet meer, ik zit zo te twijfelen.
De lg heeft wifi en de Pixon niet…
Welke is beter? Help me alsjebliefd haha!

Kusx

Niemand:(?

ik wil ook een nieuwe mobiel
of lg renoir.
of lg cookie
of samsung nogwat iets van omico ofzo hahaha (naamkwijt xd)
of samsung touchwizz

ik weet van niks. ik ben echt een loser. XD

Pixon, lg is een kutmerk.

ik hoor echt van heel veel mensen dat lg een kutmerk is. maar hoe weet iedereen dat heeft iedereen zelf zo’n lg gehad dan xd?

-

Nou ik niet, maar mijn zus en haar vriend wel, en na een jaar begint hij kut te doen (telefoon zomaar uitvallen, vasthangen) En een vriendin van mij heeft de Viewty net 3 maanden ofzo en die is ook al fucking sloom. Kan ook aan dr zelf liggen ofzo.

De pixon!Een vriendin van mij heeft hem ook!8.0 pixel camera en 32 gb geheugen,dus dat hoef je er niet meer bij te kopen.

Omnia?

Samsung m8800 pixon
Samsung touchwizz
Samsung omnia
LG cookie
LG renoir

zoiets is mijn lijst:D hahhahaa, ik wil dus iets met touchscreen enzo. :grinning: met mooie camera/film camera.

Ja klopt omnia:D goed van je

LG Renoir, ik heb de LG Cookie, echt een fijne telefoon. En aangezien de LG Renoir er een beetje op lijkt, zou ik die nemen.

Al vind ik de M8800 Pixon ook niet verkeerd!

-

ik he ook een vreselijk vreselijke mobiel (Valt heel erg mee, maar gewoon lelijk:P) die laat ik ook wel eens vallen. maarja boeit me nu niet.
maar ik wil wel heeeel graag dus een van welke is de beste?
Samsung m8800 pixon
Samsung touchwizz
Samsung omnia
LG cookie
LG renoir
mobiels, ik weet het eeeeecht niet:(. ik ga volgende week wel ff langs bij de mobielshop!

[nohtml][b][message=3415931,noline]VliegendBroodje schreef op 21 februari 2009 @ 22:52[/message]:[/b] Samsung m8800 pixon Samsung touchwizz Samsung omnia LG cookie LG renoir

zoiets is mijn lijst:D hahhahaa, ik wil dus iets met touchscreen enzo. :grinning: met mooie camera/film camera.[/nohtml]

Dat zijn precies de mobieltjes waar ik ook uit ga kiezen hha!
Maar samsung omnia is zooooo duur. dus die valt al af;$.
De touchwizz heeft mijn nichtje, die is ook errug mooi.
Dus ik moet echt kiezen maar het lukt me niet:(.
De cookie is bijna hetzelfde als de renoir dus die valt ook af anders wordt mijn keuze te moeilijk!:smiley:
Ik kan ze ook alle 3 nemen? xD?

sorry kan je niet helpen heb geen van allemaal

Pixon,
een meisje uit mijn klas heeft die pixon ook & zij vind het echt een goed ding!, maakt ook hele mooie foto’s
& mijn vriendin heeft die LG, ze vind het echt een prutding, ;p

zelf zou ik ook voor de pixon gaan ! x

pixon!
die is zo fijn, ik hem um ook!
denk alleen dat ik iets te laat ben in dit topic :stuck_out_tongue:.

M’n vriendin heeft de Pixon,
die batterij is zoooooooooo snel leeg!
En m’n beste vriendin heeft de Renoir,
en die is zooooooooooo superfijn!