LG KS360

NEEEEEE NIEET DOEN
kkocht lg chocolate vorr 250euro!!! kd8 ok kbetaal veel mr krijg ervoor iest trg
yeah right, die suckte echt en de fotos waren in begin beeldig mr later echt ni
gsm viel constant uit bij versturen van berichte,
flipte, toetsen werken niet
nu is de opening waar je oplaadt en je oortjes in stopt kapot ofzow
dus kan die ni meer aanzette
leuk hoor en khad die mar 15 maande ofzo en de garantie is 12maande mr pfffffffffff echt ni doen!!!
iem zei da ook nr mij en ik 'die wilt gwn ni dak dezelfde koop :blabla1:
maar nu jah 250 euro ligt in de vuilbak na 15maande is die dood
koop die echt ni!!! :hammer: :couplekiss_man_woman:

-

-

Ik heb de LGshine, en die werkt prima. Nog nooit problemen meegehad.

Ik heb die…en ik heb lang lopen twijfelen of ik hem wel moest kopen, want mn vader werkte vroeger (lees: iets van 7 jaar terug) in een telefoon winkel en hij zei dat lg een slecht merk was toen. maarja ik ken nu zoveel mensen met een lg en ik heb hun nooit horen klagen, dus ik heb hem gekocht…en ik heb hem nu iets langer dan een week en ben nog steeds tevreden! ik heb geen dingen ontdekt die echt niet handig zijn ofzo, alleen vind ik het een beetje jammer/raar dat je het geluid niet uit kan zetten wat ie maakt als je een foto maakt, maarja dat is maar iets kleins :slightly_smiling_face:

Als je er een beetje fatsoenlijk mee omgaat dan werkt die perfect
men vader en ik hadden zelfde LG hij heeft hem nu al 3jaar, oke de mijne is kapot maar ik had hem heel verkeerd laten vallen ;$
kga me die Lg ks360 ook halen! :grin:

Ik heb deze mobiel in het zilver. Ik vind dat ie goed werkt, alleen de batterij is snel op, voor de rest heel goed.

Maar er zit ook een Instang Messaging op, maar ik weet niet hoe ik die moet gebruiken…
Weet iemand dat die deze mobiel ook heeft? Het staat nergens in de gebruiksaanwijzing…

Ik heb hem 2 maand geleden gekocht. In het begin was alles oke, behalve dat als ik een woord typte met de K erin, sprong de cursor er altijd voor, dus dan kreeg ik vb: aask in plaats van kaas … en bij de L was het juist andersom vb: l ove ipv love , echt irritant, na een maand begon hij ook uit te vallen, en te blokkeren. Nu gebruik ik alweer mijn oude :frowning_face:

Ik heb hem ook
en ik heb er geen problemen mee
xxx

wat een verschilende reactie’s!.
ik heb hem zelf niet, vertrouw ze niet echt ;p

Deze heb ik (:
Al redelijk lang…
Hij is geweldig
wel 1 nadeel voor mij niet zo erg maar hij is snep plat, maar dat heeft mss ook te maken met dat m’n bleutooth altijd aanligt en dat ik 'm vel gebruik. Maar toch ik moet 'm zeker om de 2 dagen opladen…
Dus als dat een probleem zou zijn?
Voor de rest :ok_woman:

de LG KS360
werkt goed
en met de baterij is ook niks mis
ik kan er heel lang mee
en ik heb hem btw voor 130 euro gekocht
maar dat is een zwarte
x

ik heb deze dus. de LG KS360.
wat een k*t telefoon. je gaat je echt ergeren aan het smsen. tijdens het smsen maakt hij allemaal fouten. let maar op de K, L en O.
de knopjes zijn ook hartstikke hard en die batterij is zo leeg. en nog veel meer.
ik vind em echt vreselijk. grootste miskoop ooit.

(dubbelpost nou en.)
ik heb dus precies hetzelfde probleem. oh god gaat mijne binnenkort ook uitvallen. T_T.
ik wil weer een sony ericsson. *huilhuil*
haat aan deze telefoon.

heey heey
ik heb die LG zelf en ik vind eht een prima ding!
ik heb hem net een maandje!
de batterij blijft ( bij mij dan ) lang vol en hij funcioneert prima!
ik heb hem simlockvrij en dus kan ik m’n eigen kaartje van m’n abbo er in stoppen!

ik heb er hartstikke veel plezier mee!
ik zou hemgewoon nemen hoor!

BTW hij kost maar ¤130! en voor een tientje kan je hem simlockvrij laten maken!

als je gewoon smst heb je dan helemaaaal geen problemen met de k enzo?

LG vind ik echt prut…
Ik laadde mijn telefoon de hele nacht op en 's avonds als ik thuis kwam van mijn werk en mijn moeder belde stopte die halver wege want dan was mijn batterij leeg.
En mijn beeldscherm ging na een poosje heel raar doen, liep elke keer vast en gaf andere kleuren aan dan dat hij moest…

Ik heb die LG kS360 nu 4 maanden ofzo en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Batterij gaat lang mee, fijne toetsjes, veel extra’s, doet het altijd, prima ding hoor =P

Er zyn sommige LG’s die gewoon kut zyn, neem bijv. Chocolate…
Maar er zyn er denk ik ook zat die het gewoon wel goed doen ! :relieved:

Ik heb LG Choclet en ik wil die jij nu post in het roze. Maar LG is voor mij een wondermerk hoor. Ik heb de telefoon die ik nu heb, in een volle badkuip laten vallen, en uit het zolderraam. maar hij doet het nog steeds geweldig <333