LG ks360

Hooi!
Ik wil dus graag de lg ks360 hebben, die was een half jaar geleden nog in de winkels,
maar nu kan ik 'm echt nérgens meer vinden!
Weten jullie miss waarom? En is het een goeie telefoon? En weten jullie miss waar ze hem nog wel hebben.
Even een foto voor de duidelijkheid:

http://i.expansys.com/i/b/b171218.jpg

up!

Ik heb hem een jaar terug gekocht.
Was er altijd heel tevreden over tot een maandje terug.
Die hele batterij is ineens naar de kanker, hij valt steeds uit nso.
En dat is een klacht die je vaker over LG hoort dus ik zou er nog even goed over na denken.

Maar on-topic, ik weet niet waar ie nog te krijgen is.

ik heb die een paar weken geleden gekocht, op 2call.nl
ook omdat ik 'm nergens kon vinden :wink:
http://www.2call.nl/lg/lg-ks360-pink/T10556/

hij is nu wel 13 euro goedkoper geworden zie ik haha
ik ben er heel blij mee :slightly_smiling_face:

Koop nooit een LG.

Ik hoor wel veel slechte dingen over die mobiel, sowieso over LG.

mediamarkt lag ie vorige week nog,
ik ben voor samsungs of nokia’s die zijn echt véél beter.
Lg is not good

Ik heb hem ook van 2call.nl half jaartje geleden ofzo vind hem heel fijn :slightly_smiling_face: En heb onbeperkt internet er op dan kan je ook msnen enzo als je niet thuis bent vind het heel handig. :slightly_smiling_face:

ik heb hem ook
en hij valt wel af en toe uit, en het typen doet om raar bij mij
maar als je er gewoon normaal mee omgaat gaat die echt niet meteen kapot ofzo hoor… ik heb hem al 8 maanden

Is dat internet helemaal gratis?:stuck_out_tongue:

Dat kan en heb ik ook met mn Blackberry, en die zijn zo veel beter (A)

Ehm, marktplaats? :beer:
up

Ik raad deze mobiel dus echt niet aan:
Ik heb 'm vorig jaar gekocht, en bij begon toen al vaak uit te vallen. Uiteindelijk weggebracht voor reparatie, kwam ie terug, viel die na 2 weken weer uit. Zo heb ik 'm al 3 (!) keer moeten wegbrengen. Nu is ie voor de 4e keer weg, en ik krijg hopelijk een nieuwe vergoed. Mijn zus heeft dezelfde, en die heeft precies hetzelfde probleem maar dan nog erger; als je 1x even ermee schudt valt ie al uit. Je leest ook heel veel klachten op internet erover. Ook zit er in het toetsenbord een fout die niet wordt verbeterd als de mobiel wordt gerepareerd; de letters K, L, M, U verwisselen steeds met de letter die je daarvoor typt. sorry vage uitleg.