LG KS360 vs. SAMSUNG B3310 NOX

http://www.kijkshop.nl/productafbeeldingen/kijkshop/zoom/KS123401z/hi-prepaid-samsung-b3310-nox-(123401).gif

of

http://www.kijkshop.nl/productafbeeldingen/kijkshop/groot/KS120187z/hi-prepaid-lg-ks360-(120187).png

zijn er mensen die ervaring hebben met deze telefoons of een beter alternatief weten ?
Liefs en thanks

ks360 is niet geweldig, slechte batterij en loopt soms vast,
maarja wel goedkoop en typen gaat heel goed.
Ik zou Samsung Star Qwert nemen als ik jou was.

LG is meestal heel slecht.
Neem Samsung Star Qwerty.
:slightly_smiling_face:

Ik heb die LG gehad. De batterij was súper snel leeg. Liep vaak vast, valt snel uit. en is binnen paar maanden kapot ( ken veel mensen die 'm gehad hebben, allemaal zelfde problemen ) dus ik zou de Samsung kopen !

ik zit te wachten tot de corby pro uikomt (is en touch en qwerty toetsenbord bestuurbaar)

Oke, haha ja weetje wat het is , mijn eerste mobiel was een LG en die was dus niet kapot te krijgen. Nu heb ik een samsung en daar geldt dus hetzelfde voor! Maar ik hoor vaak klachten over de batterij van LG’s. Of zijn er betere alternatieven , een telefoon , zónder abo en met een side-slide qwerty toetsenbord ?
Liefs en bedankt voor de reacties

wanneer komt die uit ?

Sowieso geen LG kopen. Zien er leuk uit, zijn ook een weekje leuk, maar gaan snel kapot/vallen uit/blijven hangen/whatever.

[nohtml][b][message=4296345,noline]avantchanel schreef op 15 November 2009 @ 17:07[/message]:[/b] [...]

wanneer komt die uit ?[/nohtml]

op internet stond november maar volgensmij is de gewone corby pas net uit dus denk dat het nog wel even gaat duren
er kom ook nog een corby txt uit

Ik heb gister de Samsung B3310 nox gekocht.
Hij is echt vet nice, alleen moet nog erg wennen.
Voor de rest, hij ziet er leuk uit, niet te groot en niet te klein.

ik heb mijn KS360 net verkocht
ik vond hem echt kut
batterij is vet snel op
hij valt vaak uit
en hij is sloom

Ik heb de LG KS360 en hij loopt inderdaad af en toe vast en de batterij gaat behoorlijk snel leeg.
Hij is verder wel heel erg fijn, maar als ik jou was zou ik dan toch de samsung nemen.

Ik hoor vet veel slechte dingen over LG KS 360, sowieso is LG al bagger.
Dus ik zou voor die qwerty gaan. :]

Haha nou dat wordt dus geen LG voor mij , een vriend van mij had hem ook en die was dus ook na 4 maanden dood (die mobiel dan) maar hij is er altijd zo lomp mee dat ik dacht dat het aan hem lag haha.

Iemand ervaring met andere qwerty-telefoons ?
(die ook betaalbaar zijn)

Ja, die KS360 heb ik ook, en ik word er gek van.
Kan niet wachten tot ie zo stuk is, dat ik een nieuwe kan halen.

Trouwens , als je een telefoon simlockvrij laat maken , dan heb je toch nog gewoon je garantie ? ( Mn mama is bang van niet namelijk )

LG niet doen
Die samsung wilde ik ook, maar neem nu een b3410… Maar moet ik nog heeel ff op wachten, haha

die is toch al uit , of ligt het aan mij ? kan het fout hebben hoor !

Tralala dan is je garantie dus weg.

Dan maar op zoek naar een simlockvrije telefoon, iemand suggesties ?

Met de samsung b3310 nox, kun je gewoon je oude simkaart inplaatsen hoor.
Ik heb het ook een paar keer geprobeerd en hij deed het gewoon alleen de nummers zaten volgens mij er niet op.
Maar ik heb gewoon de nieuwe simkaart ingeplaatst