LG GD510 Pop

Ik heb net de LG GD510 Pop binnengekregen en hij werkt echt fijn. (sim-lock vrij)
Alleen nou had ik 2 berichtjes gestuurd, ruim een half uur geleden, en hij is ze nog steeds aan het verzenden… Hij heeft gewoon goed bereik, dus dat is het probleem niet.
Wat kan ik eraan doen?

up

Up

geen idee! upje voor jou :slightly_smiling_face:

Dankje voor het upje
up

staat er beltegoed op ? :stuck_out_tongue: of probeer ze even overnieuw te versturen.

Haha, ja er staat wel beltegoed op!
Heb ik al geprobeert net, geen geluk daarmee ):

ik heb ook de lg pop, alleen dit probeem nog nooit gehad. Misschien moet je hem even opnieuw ‘‘opstarten’’?

geen idee, upje! :’)

@ spinazieschotel, hoe bedoel je opnieuw opstarten, gewoon aan en uit? Ik zal het proberen!

je kunt de lg pop ook resetten misschien dat dat werkt?
kijk bij instellingen bij telefoon, scroll naar beneden en daar staat resetten

of misschien dat dit werkt:
ga weer naar instellingen nu bij verbinding daar kun je kiezen voor netwerk en klik daar dan op netwerk selecteren en klik dan op automatisch? onder netwerk selecteren staat voorkeurslijsten, klik daar op en dan op netwerk toevoegen en dan op netwerk zoeken of nieuw netwerk?

als het dan nog niet lukt dan weet ik het ook niet meer probeer anders dit en als het niet lukt bel de klantenservice (bij mij 1244 en is gratis) en vraag of die je kunnen helpen :wink:

Hij doet het! (: Het lag aan het sms centrale nummer ofzoiets, want dat moet je zelf invullen. Maar bij al mijn oude mobieltjes hoefde dat nooit. Maar hij doet het in ieder geval nu wel.