LG GD510 POP SILVER of NOKIA 5230 ?

Ehm jaa, de naam zegt het al eigenlijk,

welke zou je doen als je mag kiezen?

LG GD510 POP SILVER of NOKIA 5230 ?

dankje & groetjes!

Ik zou kiezen voor de Nokia 5230 gewoon omdat ik hem mooier vind. Verder weet ik niet wat ze allemaal kunnen dus daar kan ik niet op oordelen.

Foto’s ik ken ze namelijk niet zo uit mijn hooff

Foto’s?

Nokia 5230:

http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/Nokia-5230-Front.jpg

LG GD510 pop silver:

http://www.cellphonesupersale.com/wp-content/uploads/2009/11/LG-GD510-pop.jpg

Ik zou voor de Nokia gaan, LG is prut.

Sowieso geen LG, dus lijkt me makkelijk :stuck_out_tongue:

hoezo is LG prut ik heb altijd al een LG gehad en ik ben er blij mee hoor ik vind die nokia niet echt mooi

Nokia.
Ik hoor over LG zoooo vaak slechte dingen. Voor hierboven: kan dat het bij jou geen problemen heeft veroorzaakt, maar bij veel mensen wel. Mijn broertje heeft de LG Pop en die doet heel vaak vaag, of gewoon niet wat je wil.

Ikzelf heb de LG shine (uh je weetwel van 3 jaar geleden ofzo die toen heel modern was omdat je kon rollen. -.- ) En die heeft het ondertussen al ruim 2 jaar bij mij volgehouden (en ik ben niet het meest zuinigste persoon die je je kunt voorstellen!) Toch zou ik voor een Nokia gaan, zeker als je bijv. ook liedjes , foto’s e.d op een geheugenkaartje wil zetten want daar is LG erg sloom mee! Oja, mijn zusje heeft de LG cookie + paar vriendinnen en die gaat uit zichzelf ook mensen bellen… ;l (zal wel komen door verkeerde vergrendeling in de telefoon ofzo maar toch. ;s )

Mijn mobiel nu, is een LG en ik heb hem ongeveer 2 maanden. Hij is knettersloom enzo, echt een kutding.

Een mobiel die ik eerst had, was een Nokia, die was toen al 4 jaar oud. Ik had hem even als tussenmobiel, moest nog een nieuwe kopen. Er is toen een vrachtwagen overheen gereden, deed het nog perfect. Hetzelfde als toen m’n vader hem 4 jaar geleden gekocht.

Nokia dus.

Ik heb nou ongeveer 1 a 2 maanden de LG pop silver en ben er wel tevreden mee.
Af en toe heeft ie last van comlicaties die ik niet begrijp dus dat is wel vreemd, en
vervelend is dat er bij de camera geen flitser of zoom zit.
Maar voor de rest ben ik er wel happy mee )

die nokia!

1. hij ziet er veel mooier, duurder, en degelijker uit
  2. ik vind lg prut (heb er zelf geen goede ervaringen mee, en heel veel anderen die ik ken ook niet.)
  3. hij heeft waarschijnlijk betere specificaties

sowieso geen LG, bij heel veel mensen valt hij regelmatig uit en doet hij raar…
ik heb ook een LG gehad en het was écht prut, en daarbij vind ik die van Nokia er mooier uit zien.

Mijn LG cookie belt ook mensen als ie in mn zak zit. Die vergrendeling is inderdaad echt 0 werkend.

Ik zou voor de nokia gaan, omdat ik die mooier vind.

nokia.
Die POP heeft zo’n cheap operating system, daarvoor komen ook nooit leuke applications uit. Het operating system van Nokia is ook niet zo goed, maar altijd beter dan die shit.

Ik vind LG’s kut dus als ik jou was zou ik voor de Nokia gaan.

Ja ik vind LG prut. Ik heb 2 LG’s gehad en ze gingen allebei niet langer dan een halfjaar mee, en ze werkte gewoon niet fijn…

Ik heb nu BLACKBERRY ~!
Maar die Nokia wilde ik ook maar ik had toch Blackberry gekozen.
Over LG hoef ik niet eens na te denken.
NOKIA DUSS ! (L)

Nokia is een van de betere merken naar mijn mening…
Ik heb een hekel aan LG. Het ziet er wel okay uit enzo, maar het is gewoon troep. ~_~ Daarnaast ziet deze Nokia er leuker uit. :relieved:

Oke dan, thanks allemaal :slightly_smiling_face:
ik kan de nokia waarnschijnlijk aleen in het wit krijgen, da vink dan wel weer beetj jammer.