LG Cookie

Wie heeft 'm?
ik wil m denk ik gaan kopen, hij is heel goedkoop nu.
en ik wil een nieuwe dus…
maar, is 'ie fijn?
want ik heb een paar revieuws gelezen dan hij uit zichzelf gaat bellen, dus dat de schermvergrendeling niet goed is?

LG sucks, lees ik alleen maar. Titel niet in hoofdletters!

ja, ik heb de zilvere. serieus een tyfusding. Hij belt inderdaad allemaal mensen, vanwege de slechte vergrendeling, en hij valt uit. ik zou hem zeker niet aanraden!

Ik heb een LG POP, en die vind ik wel fijn…Dus LG vind ik eignelijk helemaal niet sucken.

Alle LG telefoons zijn echt slecht. Hoor ik van zoveel mensen…

Moet je wel uitzoeken of die ‘mensen’ het juiste zeggen.

Ik heb hem zelf (duur gekocht, toen ie net in de winkel was), en ik vind 'm wel oké, niet zo slecht als alle anderen beweren. De schermvergrendeling vind ik overigens wel oké, maar de lg cookie belt bij mij niet ‘opeens’ allerlei mensen, dus dat vind ik wel nogal vaag XD
Nouja, goed informeren bij de winkel!
Succes.

Ik haat LG.
En ik heb deze telefoon, hij belt van zelf mensen. Een keer was mijn btg van 4euro naar 1euro nogwat gegaan. Echt heel irritant, omdat ik blijkbaar mijn moeder vet vaak had gebeld?

Ik haat 'm, en ik ga ook een nieuwe kopen. En hij is ook niet echt mooi vind ik dan he.

Een vriendin van mij had hem en hij was heel langzaam, deed het slecht, had problemen met opladen en belde inderdaad vanuit het niets mensen… Nu wil ze geen LG meer zien :stuck_out_tongue:

Ik heb een LG Cookie. En volgens mij ben ik de enige op de hele wereld, maar ik vind 'm wel heel erg fijn. Je moet hem alleen niet in je broekzak doen, de toetsenblokkering gaat er heel makkelijk af en dan bel je je hele contactenlijst met een forse daling van je beltegoed als gevolg. Maar daar heb ik geen last meer van, want ik draag bijna nooit een broek, m’n telefoon zit dus altijd in m’n tas.

Ik had een LG, nooit meer.

ik vind het ook wel een fijn mobieltje.
but; hij belt best vaak mensen uit het niets das wel stomm.

Ik heb ook LG pop, enige grote probleem bij mij is de batterij. Die doet een beetje raar. Kan wel lang mee maar dan alleen helemaal vol. Als ik één streepje in min heb dan gaat de batterij heel snel op. Dan houd hij bij mii geen dag vol.

En als je iemand belt wil die welleens opeens terug verspringen. En dan kan weer opnieuw gaan bellen. (springt weer terug naar beginmenu)

(en deze klachten heeft een klasgenoot van mij ook die ook een LG heeft , geen Pop trouwens)

mijn lg is dood!!! >_<
ik had eerst een nokia 4 jaar lang, en mijn ma gebruikt hem nu ook al 2 jaar…
dus mijn volgende mobiel word weer een nokia ^^

ik heb er ook een. IK vind hem best wel fijn, maar ik heb bel soms wel perongeluk mensen, maar dan moet je hem gewoon uit doen of er een mobielhoesje omheen doen…

Heb een LG cookie voor een jaar. maar wil nu eiglijk wel weer wat anders.
Het is een redelijk goed mobiel. maar soms belt hij idd zomaar mensen. maar als je je bel-lijst regelmatig wist gebeurd dit niet. verder kunnen er maar 500 smsberichten in je postvak. dit vind ik niet heel fijn.

De batterij vind ik wel heel fijn. de stylus die erbij zit gebruik ik nooit. Als je dit mobiel koopt zou ik je aanraden er ook een geheugenkaartje bij te kopen om alle muziek erop te zetten.

Als ik jou was zou ik een samsung Star kopen, die zijn net iets beter. :slightly_smiling_face:

Oke, want ik wil m wel graag, ik vind het enige nadeel dat bellen steeds… mmf, dilemma.

Hij belt inderdaad vanzelf andere mensen. Een keer was het zo dat ik 18x mijn vader had gebeld ! :open_mouth:

alle LG telefoons zijn echt barsslecht… als ik jou was zou ik hem niet kopen!

mmmf