LG Cookie

Ik ben misschien van plan hem te kopen.
Iemand die hem heeft?

Zo ja, een paar vragen:
-Is het touch screen makkelijk handelbaar met smsen?
-Kan je het touch screen met je nagels bedienen (echte nagels)?
-Past hij makkelijk in je broekzak?
-Gaat hij snel op (batterij)?

Verdere opmerkingen zijn welkom (negatief positief).

Een vriendin van mij heeft 'm, heb 'm zelf een aantal keren in mijn handen gehad om te kijken hoe dat nou zit, zo’n touchscreen. Ik vond 't niks. Iedere keer dat pinnetje eronder uit peuteren en vaak moet je een aantal keren tikken voordat ie aanvoelt dat er iets moet gebeuren. Maarja als je er aan went zal het wel meevallen denk ik, ik hoor wel vaker dat ie slecht is, waarom weet ik verder niet precies.

Pinnetje pakken lijkt mij inderdaad ook irritant.
Daarom vroeg ik me dus af of hij ook op nagels reageerd…

ik hoor vaak dat LG niet zo goed is, maar ik heb er geen ervaring mee

up

-Is het touch screen makkelijk handelbaar met smsen? Je moet er even aan wennen, maar als je er aan gewend bent gaat het best makkelijk!
-Kan je het touch screen met je nagels bedienen (echte nagels)? Ja, dat doe ik zelf ook
-Past hij makkelijk in je broekzak? Gaat wel, maar ik doe het niet omdat ik nogal duren broeken heb en vind het zonde als er van die afdrukken van waar die heeft gezeten inkomen
-Gaat hij snel op (batterij)? Nee, hij gaat ongeveer 4 dagen mee!

LG is inderdaad slecht maar ik hoor juist dat ze op het gebied van touchscreens wel goed zijn! Ik vind de Cookie in ieder geval erg mooi, maar toch nog lekker simpel en niet zo uitgebreid als veel andere telefoons.
Een vriendin van mij heeft hem en ik vind het touchen heel goed gaan, hij reageert goed, smsen gaat fijn en ook het pinnetje werkt goed. Je moet het trouwens wel echt met je vinger doen, maar dat is bijna altijd zo met touchscreens.
Of ie goed in je broekzak past ligt aan je broek :stuck_out_tongue: Hij is erg plat maar wel breed en lang.

Geen idee

Uppje :pensive:

Hee!
ik heb deze telefoon ook en ben er erg blij mee :slightly_smiling_face:
naja, even antwoord op joun vragen…

-Is het touch screen makkelijk handelbaar met smsen?
Het is heel makkelijk want je kan heel veel verschillende standen kiezen waarin je wilt typen :slightly_smiling_face:
-Kan je het touch screen met je nagels bedienen (echte nagels)?
daar heb ik totaal geen moeite mee
-Past hij makkelijk in je broekzak?
Ook geen probleem alleen er komen wel snel krassen op
-Gaat hij snel op (batterij)?
Hij gaat best lang mee al je niet al te lang de muziek aan laat staan

verder:
hij speelt niet alle soorte muziek af.
snel krassen achterop
Goeie camera en goed geluid ^^

up.
thanks allemaal in ieder geval =]

mn vriend heeft 'm, hij is eigenlijk best goed (voor een LG te zijn dan)
qua foto’s in orde, geheugen etc.
En ook het menu is mooi, aanpasbaar,… veel variatie in dus
en over de bediening , nouja touchscreens zijn nu eenmaal niet handig, maar ik denk dat als je dat ding een paar dagen hebt dat je er aan gewend bent
Bij deze gsm zijn de ‘knoppen’ alvast best groot dus echt veel kans dat je mis-duwt is er niet,

kopen zou ik zo zeggen (=

o oo sorry even vergeten, er is één nadeel, en dat is de batterij
als je de batterij bv de hele nacht oplaad, en je speelt de volgende dag muziek af (bij een wandeling ik zeg maar iets) gaat-ie in no time plat ! hij zal dan het einde van de dag niet meer halen vrees ik
maar ik heb zelf ook een lg en dat is nu eenmaal het probleem met die gsm’s, de batterijen gaan snel plat. Moet je erbij nemen zeker…

up?

Die wil ik :drooling_face:

Ik heb hem zelf in het roze en hij is echt geweldg, as je 20 seconden het scherm niet anraakt dan vergrendelt die, dat gaat niet ten koste van je batterij, hij past emakkelijk in je broekzak en de toetsen bij het smsen zijn echt wel groot genoeg, ik weet nie o je het met je nagels kan doen :stuck_out_tongue:

Liefs x

ik WAS van plan die te kopen.
maar deze vind ik toch mooier.

http://www.bestelmaar.nl/image/00022/m5article/samsung_s5230_large.jpg

ik heb hem

-Is het touch screen makkelijk handelbaar met smsen? Ja hoor, ze kan gewoon smse zoals met een normale mobiel maar ook met qwerty toetsenbord.
-Kan je het touch screen met je nagels bedienen (echte nagels)?ja hoor
-Past hij makkelijk in je broekzak? neej daar is vind ik te groot voor. Ik heb hem in een beschermhoesje zitten en stop ik hem gewoon in een tas.
-Gaat hij snel op (batterij)? Neej aan het begin gebruikte ik hem full time en in een week was die pas leeg. Maar dat is nu wel iets minder geworden.

die heb ik :slightly_smiling_face:

htytrfbrtfg