LG Cookie

Ik ben misschien van plan hem te kopen.
Iemand die hem heeft?

Zo ja, een paar vragen:
-Is het touch screen makkelijk handelbaar met smsen?
-Kan je het touch screen met je nagels bedienen (echte nagels)?
-Past hij makkelijk in je broekzak?
-Gaat hij snel op (batterij)?

Verdere opmerkingen zijn welkom (negatief positief).

Een vriendin van mij heeft 'm, heb 'm zelf een aantal keren in mijn handen gehad om te kijken hoe dat nou zit, zo’n touchscreen. Ik vond 't niks. Iedere keer dat pinnetje eronder uit peuteren en vaak moet je een aantal keren tikken voordat ie aanvoelt dat er iets moet gebeuren. Maarja als je er aan went zal het wel meevallen denk ik, ik hoor wel vaker dat ie slecht is, waarom weet ik verder niet precies.

Pinnetje pakken lijkt mij inderdaad ook irritant.
Daarom vroeg ik me dus af of hij ook op nagels reageerd…

ik hoor vaak dat LG niet zo goed is, maar ik heb er geen ervaring mee

up

-Is het touch screen makkelijk handelbaar met smsen? Je moet er even aan wennen, maar als je er aan gewend bent gaat het best makkelijk!
-Kan je het touch screen met je nagels bedienen (echte nagels)? Ja, dat doe ik zelf ook
-Past hij makkelijk in je broekzak? Gaat wel, maar ik doe het niet omdat ik nogal duren broeken heb en vind het zonde als er van die afdrukken van waar die heeft gezeten inkomen
-Gaat hij snel op (batterij)? Nee, hij gaat ongeveer 4 dagen mee!

LG is inderdaad slecht maar ik hoor juist dat ze op het gebied van touchscreens wel goed zijn! Ik vind de Cookie in ieder geval erg mooi, maar toch nog lekker simpel en niet zo uitgebreid als veel andere telefoons.
Een vriendin van mij heeft hem en ik vind het touchen heel goed gaan, hij reageert goed, smsen gaat fijn en ook het pinnetje werkt goed. Je moet het trouwens wel echt met je vinger doen, maar dat is bijna altijd zo met touchscreens.
Of ie goed in je broekzak past ligt aan je broek :stuck_out_tongue: Hij is erg plat maar wel breed en lang.

Geen idee

Uppje :pensive:

Hee!