LG Cookie in de winkel.

Weet iemand misgien waar de Lg Kp500 Cookie in de winkel te koop is prepaid?
Ik heb hem op internet wel meerdere keren gezien, maar mag van mijn vader NIET op internet bestellen ):.
Dus weet iemand misgien waar ie in de winkel te krijgen is?

xoxo.

ik denk haast overal wel, gewoon bij vodafone, ¨phonehouse , overal wel denk ik , :slightly_smiling_face:

mmh.
ik kon hem vanmiddag bij de Phone House niet prepaid krijgen wel los maar dan koste nhij 225 ofzo en dat was me te duur.
En Vodafone dat zou ik niet weten. …

Even op Google opzoeken?

ik heb al meerdere keren op Google gezocht.
Maar dan krijg je van die site’s van Hi & Bol.com.
En op Kijkshop.nl staat hij ook maar ik ben vandaag naar de winkel gegaan en daar hadden ze hem nog niet.
):

Ik heb em op internet besteld. Hy is serieus nergens in de winkel =S belcompany/phone house/ hi shop allemaal gekeken :S mjaa hy is ook landelyk uitverkocht ofso ik w8 al een paar weken XD …

Ik had hem ook op internet besteld. Maar ik heb afgelopen weekend ook in de winkel de LG gezien, volgens mij was het bij telecom ofzo!? Ah, stom dat ik dat niet meer weet, sorry.

jep bij kijkshop voor 139,- + 10,- btg

Weetje toevalig ook welke kijkshop ?
Want ik was vandaag in Assen en daar hadden zehem niet :S:S:S:

Heeft iemand deze telefoon misschien nog meer, want ik heb hem nu een week, en vind het echt heel onhandig dat er geen hoesje bij zit… weet iemand misschien of ze daar speciale hoesjes voor hebben!?

die namen klinken veel te smakelijk (chocolat, cookie).

heb ff gegoogled en ik vond ergens dat iemand er zo’n sokhoesje voor heeft gekocht bij de phonehouse, of dat een zakje van een iPod video ook gaat.

Ah, oke! Heel erg bedankt! :slightly_smiling_face: Was zelf op internet gaan zoeken, maar kwam alleen maar uit dat meerdere er geen hoesje bij hadden.

Ja ik ben vandaag naar Meppel geweest en heb hem toch gevonden :slightly_smiling_face:.
Stom dat ie er nog niet in Assen was maarja.
Hij is dus bij Kijkshop verkrijgbaar (:!

Mijn zus heeft 'm. Zij is gewoon naar de winkel gegaan en heeft 'm daar besteld! Ze werd gewoon gebeld toen hij er was. Ze heeft alleen problemen met de sim-kaart, maar dat komt doordat ze een abbonoment over moest zetten ofzo, nogal vaag.