LG Cookie functies, games ??

Heaay
Wat voor gave functies heeft de cookie?
en wat voor games enzo… Is de LG cookie een fijne mobiel en wat zijn de voor en nadelen?

Alvast bedankt !

Games doe ik er niet zo vaak op, maar er zit een rad van avontuur op, en baseball en zo’n spel met zo’n trap en wie t eerste boven is, weet even niet hoe het heet!? Als je dan schud gaat het rad, en de dobbelstenen rollen.

Het nadeel vind ik dat er geen flits op zit, voorderest vind ik het echt een hele fijne telefoon. :grinning:
Smsen moet je even aan wennen als je eerst geen touchscreen had, maar als je er dan helemaal aangewend ben, is het echt handig!

Enneh, die gave functies; je kunt op youtube filmpjes bekijken, daar kun je allemaal zien wat hij kan en wat de functies zijn. =)

hee:)

Ik krijg die ook over een paar dagen:D…
Ik had alleen gehoord dat hij wat traag reageert maar volgens mij valt dat wel mee.

Ja ik heb al op youtube gekeken, maar het is allemaal engels gesproken en mijn engels is niet al te best… :flushed:
Maar ik heb wel een beetje een idee en ik heb ook al op google gekeken. maar ik heb nog niet echt veel reacties op internet gelezen over mensen die ervaring mee hebben vndaar deze topic :grinning:
Dus mensen met lg cookie, reacties aub :grinning:

Dat valt reuze mee, ik vind eigelijk dat hij prima reageert. :slightly_smiling_face: Hij past zich ook aan jou aan want je moet in het begin zo’n soort testje doen hoe precies je op iets drukt, als je dan vind dat hij het nog niet goed doet dan kun je het zovaak je wilt over nieuw doen.

Misschien nog meer vragen, ik wil ze best beantwoorden!?

oo handig :stuck_out_tongue:

Oeh ik heb hem besteld =D
Alleen hy is landelyk uitverkocht ofso en ik w8 nu al vet lang … mjaa kheb geduld!
Ik hoop dat hij meevalt, =D maar je moet gewoon alle filmpjes op youtube kyke xD maakt nie uit of je de tekst niet snapt =P
http://www.youtube.com/watch?v=gGgwOHFcvkQ
Zo’n filmpje bijv.