Lg cookie blijft hangen

Ik heb sinds gister de Lg cookie en was net met 'n vriendin foto’s aan het maken. Opeens bleef hij hangen en nu doet hij niks meer. Weet iemand wat je dan moet doen?
x

Pff… batterijen eruit halen en dan weer erin :/?

LG is zowiezo geen goed merk
sirieus iedereen is er ontevreden over
alleen omdat de telefoons zo mooi uitzien zijn ze aantrekkelijk
maarja OT

maar als je alles al hebt geprobeert
ga terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht

werkt niet

naar de winkel gaan en een nieuwe eisen

had je wel beetje kunnen verwachten met lg, heel
veel mensen hebben dat toch met die telefoons?
maar ik zou gewoon naar de winkel teruggaan ofzo,
die kunnen je vast wel helpen

niet meteen op het merk steken, dit heb je echt met álle mobieltjes !

dat is niet waar.
je hoort bijna nooit iemand over samsung of nokia klagen.

LG is echt slecht hoor. Nokia en samsung heb ik nog nooit problemen meegehad en mijn LG…Pff…

maarja, terug naar de winkel gaan denk ik.

nou dan zal ik je eens wat vertellen.
mijn zus, mijn moeder en mijn zus haar vriend, hebben alledrie een nokia.
bij mijn zus, 2 dagen nadat ze 'm had was hij al 2x blijven hangen, na 1 maand zo’n grote zwarte vlek op het scherm, niks meer mee te doen !
bij mijn moeder, al iets van een 5x blijven hangen, radio die soms opeens niet meer werkt.
bij mijn zus haar vriend, ook een paar keer blijven hangen, na 2 maanden een paar toetsen kapot.
+ Het scherm is echt flut.
en ik kan je vertellen dat zij alle 3 voorzichtig met hun gsm zijn hoor ;o

ikzelf heb een LG, en daar is nog niks mis mee, na 2 jaar. Nouja, alleen dat 1 toets soms een beetje hapert, maar meer niet.

Ik heb mijn LG Cookie nu geloof ik 2 weken, niet dat dat zo lang is, maar bij mij is hij nog nooit blijven hangen ofzo, en hij doet alles gewoon goed. Dus het ligt niet per se aan het merk, heel veel mensen hebben ook géén problemen met LG, maar je hoort sneller de mensen die wel problemen ermee hebben.
Zelfs als LG zo slecht zou zijn, dan lijkt het me logisch dat ze zichzelf verbeteren he?
Maar goed, ik weet ook niet wat je nog kan doen, je kan ook proberen de simkaart eruit en weer in te doen, weet niet of dat helpt…
Maargoed, terug naar de winkel gaan zou ik zeggen.

ik heb ook een LG cookie ( al een aantal maanden ) en ik heb er nog geen problemen mee gehad.

Mijn vorige gsm was ook een LG en die ging snel plat ( batterijen ) en toen had ik gezegd ik koop nooit nog een LG , maar nu heb ik dus toch weer zo een :stuck_out_tongue:

dat is niet waar. je hoort [s]bijna[/s] nooit iemand over samsung of nokia klagen.

ik heb 2 nokia’s n95 gehad en allebei problemen mee ghad…

Ik heb die mobiel ook…
bij mij is die al 2x zomaar uitgevallen…
heb heel me mobiel uitelkaar moeten halen om hem weer te maken, misigen hellpt het bij jou ook :relieved:

ik heb hem ook, maar ik heb heel vaak dat je een blauw scherm ervoor krijgt.
enige wat je dan kan doen is de batterijen er opnieuw in.

dat is ook echt een rottelefoon :stuck_out_tongue: naar de winkel ermee!

Ik had altijd dat ik een blauw scherm kreeg en dat ik dan de batterijen er opnieuw in moest doen. Wat geeft hij nu aan dan??

helemaal niet.

Ik had eerst de LG shine en daar had ik dat ook mee.

okeeeee, koop nooit een LG, mijn vader en mijn zusje hebben er allebei eentje, die van papa heeft nooit bereik en dat ligt echt niet aan de provider want ik heb dezelfde en ik heb wel bereik. en die van mijn zusje gaat uit als ze gebeld word of smst ofzo.
so don´ttt.