LG Cookie, aanrader of niet?

nou
ik wil denk ik, graag de LG cookie
wie heeft hem?
raad je hem aan of niet
of heb je een andere telefoon die je iets voor me vind?
ik wil graag eentje met een QWERTY toetsenbord.

ik heb niet lg cookie, maar lg ks360, dat is met qwerty toetsenbord.
echt fijn, half touchscreen ook.
echt een aanrader!

de lg cookie vind ik een afrader. Ik heb hem nu 3 weken de eerste 2 weken was ik er heel tevreden mee. Maar nu werkt het touch screen steeds slechter en af en toe kan ik geen smsjes verzenden zo en zo vind ik touch screen echt vervelend. Hiervoor had ik de sidekick lx dit is echt een aanrader hij was zo fijn maar ik ben weer dom en raakte hem kwijt.

ik vind hem wel goed en je kan er veel mee enzo, maar na een tijd word die gsm echt zo sloom >.<

ik heb hem nou een maand ofzo, maar k ben er nog steeds tevreden mee!
als hij sloom word dan heb je wss veel geheugen in gebruik,
zolang hij wel beetje leeg is enzo dan is hij super

Mijn vriendin heeft 'm. Maar sowieso schijnt LG niet zo goed te zijn. Het gaat snel kapot en is snel beschadigd. Alleen als je er heel voorzichtig mee bent gaat het wel, maar als je 'm een keer laat vallen issie al haast kapot.
(heb ik ook maar gehoord hoor, ik weet niet of het waar is)

Ik heb hem en ben er zeer tevreden mee hoor! Maar je moet er wel voorzichtig mee zijn want hij is al eens kapot geweest.

Hier is al een topic over.

sidekick! <3
ik wilde er ook een, maar ik mocht hem niet uit amerika ofzo halen. ):

OT;
Ik heb een HTC TYTN 2, die is ook met QWERTY toetsenbord :wink: en wel fijn vind ik zelf :slightly_smiling_face:

ik heb hem :]
en ik vind hem echt heel fijn, en ook omdat hij gewoon niet zo duur is.
maar hij doet het prima ofzo. het is echt geen baggerding.
ik gebruik dat qwerty toetsenbord eigenlijk bijna nooit, want met t9 aan en dan gwoon met de getalletjes is makkelijker. want de toetsen op het qwerty zijn nogal klein en je drukt dan snel naast.
dus als het je vooral om het qwerty gaat kun je beter eentje nemen met echte toetsen, wat werkt dan wel makkelijker.

trouwens, mensen zeggen dat hij snel kapot gaat.
maar ik ben dus echt heel onvoorzichtig met mijn telefoons altijd.
en ik heb deze al een paar keer laten vallen. En dat was 3 keer op de tegels buiten.
maar hij doet het nog prima, er zit nu alleen een kras op.

LG viewty wel
query toetsenbord is fijn

over dat meisje dat ze geen smsjes kon sturen enzo dat is
msichien bij die vanhaar maar bij een hele boel andere niet
ik heb em zelf ook vind het een fijne mobieel maar ik had het
plasticje van het scherm af gehaalt en nu zitten er krasjes op
nouja peg dus je moet in iedergeval even niet het plasticje van
het scherm eraf halen haha :stuck_out_tongue:

xxxx

Idd zo als de meeste zeggen; afrader…
Ik had een lg viewty,
Aan het begin is ie heel vet enzo, maar als je hem langer hebt gaat het touchscreen slomer werken etc. dat kan je wel te verhelpen door met z’n pinnetje te werken en niet met je duim ofzo hahaha
ik heb zelf nu een htc met toetsenbord, en toetsenbord vind ik echt chill.

opzich wel goed, maar gister bleeft 'ie ineens hangen en ging helemaal flippen, hij ging muziek afspelen terwijl ik een smsje aan het versturen was en kreeg hem ook niet meer uit dus moest de baterij er uit halen.

en ik heb elke keer een conflict met galery als ik een foto wil maken? weet iemand wat dat is?

mijn zus heeft hem , ze had m in haar zak en meteen een barst in het touchscreen . en ook al die normala in je zak zit belt tie zomaar mensen al staat de geblokkert. dus ik zeg je 1 ding ; afrader!

Afrader, en een LG vieuwty is ook een afrader >.<

aanrader. ik heb hem nu een paar maanden, doet het nog steeds goed.
is met qwerty toetsenbord. als je je mobiel draait, draait het toetsenbord mee en word het qwerty. ik vind hem erg handig. maar als je scherm het niet meer doet. ligt dat aan jezelf. bij mij doet hij het nog goed en ik gebruik hem de hele dag door.

Aanrader! Touchscreen werkt erg snel en is een mooie telefoon voor die prijs. Over de mensen die klagen over dat het scherm snel stukgaat enzo… LG is gewoon vrij kwetsbaar, maar als je dat weet en er gewoon zuinig mee doet dan doet ie t prima. (ik heb er zelf een hoesje altijd omheen)
Als je er niet voorzichtig mee om kan gaan dan moet je t niet doen denk ik:P

Aanrader