LG Cookie aanbieding?

Hee,

ik zag net op tv een reclame over de LG Cookie voor 149 euro met 10 euro beltegoed en dan prepaid. En ik vind die telefoon zó geweldig maar ik ben dus vergeten waar die aanbieding was. Weet iemand het? Op internet kan ik het niet vinden daar issie alleen maar voor ong. 200 euro!

xxx

KOOP HEM NIET!

Het is pure propaganda.
Precies hetzelfde gebeurde met de LG chocolate, alle minderjarige meisjes vinden de naam ‘choclate’ geweldig en kopen dat ding, blijkt het uiteindelijk een vreselijk apparaat te zijn.

En wees eerlijk, de LG Cookie spreekt je alleen aan door die naam.
Hij zal wel even slecht zijn als de Chocolate.

Als ie Spinvis of zo zou heten zou je em niet kopen, dat weet ik wel zeker.

Trap niet in slechte reclame.

Koop nooit een LG al ben je er verliefd op en vind je het te gek!
ik heb ook een Lg en na 2 weken was de display al kapot :S
Soms dan valt de mobiel automatisch uit of aan.
En vaak loopt mijn mobiel vast of reageert ie nergens op en dan moet ik hem eerst 2x opnieuw aanzetten voordat ie het weer doet.
en laatst had ik 4x me w8woord ingevoerd in me mobiel en het was dus telkens fout dus eingelyk zou die dan geblokt moeten worden waar ik haalde de accu er toen uit en toen deed ie het weer :S

Zelf de mensen in de winkel die daar werkte hadden me afgeraden om een LG mobiel te kopen ;o

ik heb nooit problemen gehad met mn LG …

Ik ook niet.

Persoonlijk vind ik dat Sony Ericsson tegenwoordig de beste mobieltjes maakt, alle andere merken zijn zooo erg achteruit gegaan, zelfs Nokia.

Ik heb de samsung pixon! n_n
betaal wel 30 euries per maand, maar ben er egt heeeel blij mee
de choockie is egt precies t zelfde, mr dan lelijker :S

Ehm, ik wou hem eerst ook kopen, maar de naam spreekt me niet aan. Ik vind hem gewoon mooi met dat touchscreen en hij is niet duur, dáarom sprak ie me aan. En je weet niet hoe de Cookie is, hij is nét uit en vrijwel niemand heeft hem dus je weet niet of ie slecht of goed is. :’)

Ik heb 2 jaar lang de LG Chocolet gehad, geen problemen mee heb nu de LG nog wat, bevalt me ook prima:)

Maja je moet het zelf weten.

Oooh.

Ik vond de lg chocolate altijd heel fijn, alleen nu is die kapot omdat ik hem een paar keer flink heb laten vallen maar dat ligt dus niet aan de telefoon

Mijn Nokia heeft 1.5 jaar geleden de wasmachine overleefd en doet t nu nog steeds… [oke, soms blijft ie eventjes hangen, maar dat is alles]

ik ook niet…

Aaaaah, ik wou hier ook een topic over maken!
Maare, jaa ik wou hem misschien ook kopen, alle andere touch-telefoons zijn boven de 200,- ofso … enne zo veel grbuik ik mn telfoon niet dus ik denk dat ik er redelyk lang mee kan doen. Alleen ik kan maar 1 site vinden die he voor 140,- et hi prepaid aanbied, maar daar issie nog niet op voorraad! maarja ik wou eigenlyk geen LG, odat het zo slecht bekend staat. Nu ga ik egt twijfele =o

Ik vind LG ook niet echt goed. Ik heb de LG Chocolate, nu ongeveer 2 jaar, mijn moeder had hem voor me besteld, toendertijd vond ik hem ook wel leuk. Maar ik moet hem nu elke dag soms wel 2x opladen omdat de batterij zo snel leeg is, en ik heb al alle trucjes en adviezen geprobeerd, maar het helpt allemaal niet.
Soms valt mijn telefoon gewoon uit terwijl de batterij nog gewoon vol is, ik kan niet meer dan 2 minuten bellen of de batterij is al leeg.
Je moet het zelf weten, maar ik vind LG gewoon geen goed spul, qua accu’s en hoe snel de batterij het opgeeft.
Het zijn mooie telefoons, daar ben ik het mee eens, maar verder is het echt bagger.

ik heb net de LG ks 360 gekocht en hij is echt super
bij het begin zit je wel te twijfelen omdat er slechte verhalen over LG zijn

• en die "LG cookie is toch alleen via internet te krijgen ?
    ik heb hem vandaag nog niet in de winkels gezien

Huh…waarom zou iemand een mobiel kopen vanwege de naam ?
Ik weet nog toen de lg chocolate net bestond iedereen het
heel gaaf vond omdat het een van de eerste telefoons was die een touchscreen had. Misschien wilt ze de lg cookie omdat het een dunne touchscreen mobiel is die niet eens zo duur is.
en heel veel mensen zeggen dat LG een slecht merk
is maar de reviews op internet zijn niet slecht. Het ligt er ook aan hoe je
met je mobiel omgaat.

hoeft niets te betekenen, ik heb nu een Sony Ericsson, en die is al een keer van 6 meter hoog gevallen. En nog een keer van de trap, van tafels, en hij doet het nog steeds perfect.
Maar ik had 4 jaar terug een LG, en die heb ik echt na een jaar moeten vervangen omdat de batterij er mee op hield.

LG is gewoon KUD.