LG Arena

Hi.

Ik heb nu ongeveer een half jaar m’n LG Arena, ben er inmiddels al 5x mee terug geweest omdat het ding gewoon niks meer deed.
Hij viel uit, liep vast of spacede hem keihard.

Dus ben er al vrij snel mee terug gegaan, ze hebben hem voor de 3e keer ingenomen maar er is 2x niks aan gerepareerd. De eerste keer wel, maar toen viel die alleen nog maar meer uit.
Toen kreeg ik dus een nieuwe accu mee maar daar deed die het alleen maar slechter mee.

Meer mensen met deze klachten? Ik vind dat ik nu wel iets anders mag krijgen voor dit flut ding want hier schieten we ook niks mee op, ben 'm elke keer minimaal 2 weken kwijt terwijl ze er alleen maar naar kijken geloof ik? Elke keer is die er nog slechter aan toe.

koop een nieuwe mobiel?

Beetje veel geld he. Heb een 2 jaar lopend abonnement en daar hoort die telefoon bij. Garantie zit er ook nog op.

breng hem terug naar de winkel en eis een nieuwe aangezien dat ding al 100x kapot is geweest. moet kunnen toch? x]

en dat is nou de reden dat ik nooit meer een LG koop

Ja vind ik ook haha. Mag dan toch wel van dezelfde waarde zijn als deze is hoop ik, want ik hoef niet zo´n kansloze telefoon die niks kan.
Heb abonnement met internet dus die telefoon moet dat wel aankunnen.

Maar het is toch gewoon achterlijk dat ze me steeds weer dezelfde kapotte telefoon terug geven zonder dat er iets aan gedaan is? En dezelfde hoef ik niet weer want iedereen heeft er klachten over.

woow:O dan krijg je toch garantie enzo? Of een nieuw toestel? Bij welke winkel heb je 'm dan gekocht?

vet kak D:
kan je 'm niet gewoon teruggeven, dat je garantie hebt ofzo, en dat je een nieuwe in dezelfde prijsklasse uit mag zoeken?

maar oke nu twijfel ik dus niet meer of ik de LG Arena nu wel of niet moet kopen, 't wordt 'm niet dus

Koop inderdaad geen LG!

Ja ik ga terug, want hij is nu zegmaar terug van de reparateur en dan komt die terug naar de winkel. Dus ik zet daar de boel dan wel op stelten want dit kan zo niet.

het is toch gewoon soieso dat als je niet tevreden bent je een andere mag uitzoeken? (of is dat bepaalde periode?) maar aangezien je garantie hebt lijkt het me dat dat kan :stuck_out_tongue: en anders inderdaad… :smiling_imp:
und
er zijn nu hele vette nieuwe, geen idee hoe duur =]
die sony ericson met 12 mp, en leuke samsungs enzo.

Ja en hijis ook nog aardig wat waard zegmaar, zit beetje op internet te kijken naar de prijs, maar die gaat dus tussen de 250 en de 400 euro. Dus daar kan ik wel wat leuks voor uitzoeken.

jup
ik wilde 'm eerst prepaid kopen, maar nu dus niet meer haha xd

maar ik denk dat je een mobiel uit mag zoeken dan (als het al mag)
die je sowieso kan krijgen als je jouw abonnement aanschaft

Ik blijf gewoon net zo lang terug gaan met dezelfde klacht tot ik een ander toestel krijg. Rot op zeg haha.
maar ze zeiden de laatste x, ja na 3x dan krijg je iets anders/mag je iets anders utizoeken, dat weet ik even niet.
Maarja nu ben ik dus benieuwd of ik dezelfde krijg, of dat ik zelf mag kiezen…

Hee meis! ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. ik heb een LG viewty smart en ik was nog geen maand later sinds ik hem had terug naar de T-mobile shop gegaan omdat ie curen had. terwijl ik hem nooit heb laten vallen weetje, en ik gebruik altijd een hoesje… (ben nogal zuinig). Ik heb hem nu alweer 3 maanden na de reperatie, maar hij heeft nog altijd dezelfde curen… erg kut klote.
tip; als je een nieuw toestel mag kiezen, kies dan voor een nokia. zover ik weet, zijn die van uitstekende kwaliteit

Ja, of een sony ericsson, vond ik ook erg fijn. Lang gehad, en heb er nu een in gebruik van 3 jaar oud maar hij doet het nog perfect Ik word hier echt naar van, ik hoef m nu niet eens meer die telefoon irriteert me gewoon.

Ik haat LG. Doe mij maar samsung of nokia :slightly_smiling_face: