LG Arena fout! help!

Heey ik had even een vraagje…
sinds vandaag krijg ik heel raar om de 5 minuten steeds hetzelfde berichtje binnen van een paar uur geleden en steeds staat er dan dat ik een nieuwe sms heb en dan staan er op een gegeven moment ook echt 20 dezelfde smsjes in mijn inbox en als ik op die sms wil reageren dan doet ie niets…
ik heb hem al een keer gereset maar dat hielp ook niet…
Misschien is dit een beetje een vage uitleg maar ik hoop dat iemand mij kan helpen!
alvast bedankt!

Heej! Ik had precies hetzelfde probleem met mijn LG Arena. Had het vanaf dinsdag geloof ik. Ik kreeg een smsje van een vriendin, maar kreeg ook letterlijk 20 keer hetzelfde smsje. Ging zelfs tot midden in de nacht door. Volgende dag kreeg ik een smsje van een andere vriendin, en daarvan ook weer 20 achter elkaar ofzo. Volgens mij ligt het aan mijn mobiel, want vriendin had niet opzettelijk of per ongeluk te vaak op ‘sms verzenden’ gedrukt. En ik heb idd ook het probleem dat ik zelf geen smsjes kon versturen. Nu opeens doet hij weer normaal. Heb geen idee hoe het gekomen is. Doet hij het bij jou nu ook weer? Heb jij ook zo veel problemen met de mobiel dat ie oa vastloopt?
xx

Heey dat is toevallig!
Ik krijg gelukkig nu niet meer zoveel dezelfde smsjes maar ik ga zo ff uitproberen of ik weer gewoon smsjes kan versturen.
Hopen maar dat het vanzelf weer over gaat want het is zo irritant!
ik zat ookal in de instellingen te rotzooien maar dat hielp niet…
en soms loopt die van mij ook vast idd…
erg raar allemaal:p

Nee he weer zo’n zelfde smsje ik dacht dat ik er vanaf zou zijn :S
en ik kan nog steeds niets verzenden…
Miss dat ik morgen naar een telefoonzaak ga die weten er vast wel raad mee;)

Wat irritant zeg! Ik zal idd ook gewoon als ik jou was naar een telefoonzaak gaan :wink: Dat ga ik ook doen met mijn mobiel. Ook al is het probleem van die smsjes verholpen, hij loopt wel vaak vast en valt uit. Haha vaag ding, maar succes nog, hopen dat ze er raad mee weten maar denk het wel!
xx

[nutteloos comment]
En daarom koop ik geen LG :'D
[/nutteloos comment]