Levi's shorts

Aangezien je in de winkel alleen nieuwe exemplaren kunt kopen, ben ik van plan om via internet een vintage Levi’s shorts te kopen.
Alleen zit ik nu te twijfelen over de maat… ik heb normaal gesproken van shorts maat 38/40, maar ik weet niet hoe shorts van Levi’s vallen?

Dus mijn vraag; weet iemand die misschien zelf zo’n shorts heeft hoe ze vallen? Groot/klein? Heb ik een size 10 nodig als ik normaal maat 38/40 heb?

Bedankt! :slightly_smiling_face:

Ik heb het over zo’n soort shorts;)
(sorry voor de grootte)

ik ben heel slecht met broeken maten, haha. Kun je niet in de winkel even passen en dan via internet kopen?

ja, dat zou kunnen… maar in de winkel vind je volgens mij niet zo vaak een vintage shorts? nja de volgende keer als ik in de stad ben zou ik wel even kunnen kijken!

woon je dichtbij de episode in amsterdam? daar hebben ze namelijk een heleboel vintage levi’s cutoffs!

nee, maar ik ben gisteren in amsterdam geweest -.-
had ik het nou maar eerder geweten:P

ik kan in devakantie wel een keertje terug gaan!

Ja idd, ik zou het gwn in de winkel passen.
Want elke short is verschillend zegmaar.

ja misschien ook beter…
maar is er niemand die ‘ervaring’ heeft met deze shorts?
weet niemand hoe ze vallen?

je kunt ook naar een levi’s winkel gaan en daar de jusite maat passen. tweedehands zal de maat niet heel veel verschillen denk ik. (:

oeh, leuk.

@morgen ja je hebt gelijk, maar dat is weer zo’n gedoe:P en als iemand die normaal maat 38 heeft van deze een size 10 heeft zou ik hem gewoon kunnen bestellen:)

Omg. Ik ging hier NET een topic over openen, dat is echt eng :stuck_out_tongue:

Waar ga je ze wel kopen op het internet? Ik weet alleen de site van de Urban Outfitters, maar die vind ik een beetje duur. Dus ik ga kijken of ik nergens tweedehands een lange broek kan kopen, om er dan zelf een short van te maken.

ik raad jullie af om dit online te kopen! Al die broekjes zitten anders. Ik heb zo ongeveer 10 broekjes in dezelfde maat gepast en de 1 zat voor geen meter terwijl de ander weer wel goed zat. Dit is echt iets waarvoor je de perfecte vind door er veel te passen en de mooiste te kiezen!

Waar heb je die van jou dan gepast? (:

ik ga nu voor je kijken naar de maat hihi brb

uhhh… Weet iemand waar de maat staat want ik kan echt geen maat in mn broekje vinden.

oh wacht ik heb het al Op dat bruine dingetje bij mn riem staat war maar dat is echt heeel versleten. Wat ik eruit kan opmaken is: 34 W L
Normaal heb ik broekmaatje 38 ofzo Maar volgens mij is dit dus juist een grote maat. Hij valt ook wel een klein beetje groot. ik denk dat dat 34 trouwens staat voor lengte maar dat maakt dus niet zo veel uit want hij is toch afgeknipt. Oja ik heb hem trouwens in Londen in een vintage winkel gekocht.

@VintageROCKS ik heb via ebay al het een en ander gevonden (oa deze verkoper: hippyglam)

@brendavannoort hmm, misschien is het inderdaad verstandiger om ze te passen, ik denk dat ik in de vakantie naar episode in amsterdam ga. daar schijnen ze er ontzettend veel te hebben!

@Krommebanaan oke, dankje voor het kijken:)

Thanks! Ga nu even die verkoper checken. (: