Levensgevaarlijke ex

Hoi meiden,

Ik zal de titel even verklaren: anderhalf jaar geleden had ik misschien 3 weken met een jongen. J. Ik maakte het uit en hij werd zo woest. Het begon met telefoontjes plegen midden in de nacht, mijn moeder bellen, mijn moeder uitschelden over de telefoon, eieren bekogelen op onze ramen, door de brievenbus, melk over de deur en over mijn fiets. De banden lek steken van mijn fiets.

Dit alles hebben we door de vingers gezien… vraag me niet waarom maar we vonden de politie bellen niet nodig… tot een paar weken terug.

Ik wilde naar school gaan en er hing een briefje, aan de binnenkant van de brievenbus, van de buren dat er brand is geweest in ons portiek.
Precies voor onze deur, tegen onze, deur een vuilniszak in de fik gestoken met een deo bus erin. Als die deo bus er niet in had gezeten, was er geen explosie, werden mijn buren niet wakker, hadden ze de brandweer niet kunnen bellen.

Politie heeft hier niks aan gedaan, wat nu?

hem aangeven

:cold_sweat: dan had je echt heel veel geluk!

maar ik heb geen idee wat je er aan moet doen…

sterkte iig!

ja, dat heb ik al gedaan… de politie heeft er niks aan gedaan. Ik heb zn adres telefoonnummer gegeven, maar omdat er geen bewijs was wilden ze zelfd niet bij hem langs.

wegens stalken, brandstichting en bedreiging

idd en ook heel het verleden vertellen

Ik heb echt alles gedaan wat met de politie te maken heeft. Ik heb zelfs zn telefoonnummer laten natrekken maar nog hadden ze bewijs te kort, ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik voel me zo schuldig tegenover mijn moeder…

misschien kan je een deal maken met de politie dat jij met hem afspreekt ergens en duidelijk maakt dat ie weg moet blijven en dat er dan in de buurt een politieagent je in de gaten houd en als ie dan boos wordt en geweldadig wordt hij opgepakt kan worden.

ofzo?

Inderdaad! t is toch belachelijk dat ze er niets aan doen…
Alles vertellen, van A tot Z.
Want dit is echt gevaarlijk.

misschien een cam op hangen… maar das wel best duur…

Nou… het rotte eraan is dat hij, hoe zeg je dat?, zn gewelddadigheid niet uit. Hij is een ontzettende laffe lul. Als ik hem tegen kom ( hij woont een paar straten achter me) durft hij me niet eens aan te kijken. Hij slaat ook niet ofzo, maar uit het meer in mijn al eerder genoemde dingen… vreemd joch is het

alstie nog een keer belt aangifte doen van bedreiging of stalking.

Wat een retard.
En achterlijk dat de politie niks doet :confused:

Ik zou eerst even met die jongen praten, want dit kan echt niet. Als hij niet luistert en er niet mee niet ophoudt zou ik zoveel mogelijk bewijsmateriaal zoeken en hem dan als nog aangeven, wie weet wat hij anders verder allemaal kan aanrichten…

Naja, mijn moeder heeft na die eieren zijn oma gebeld, zijn beide ouders zijn overleden, en die oma had dan weer met hem gepraat. Maar hij heeft alles ontkent. Dus als de politie bewijs tekort komt en hij ontkent ook nog is, loopt het vast, denk ik.
Zuuuccchtt

jeeeeetje Ö
als ik dit zo lees zou je haast denken dat je de politie aan moest geven ofzo… :expressionless:
maar je kan ook van die nep-bewakings camera’s kopen (ik heb er een voor de lol gekocht bij de action voor 2 euro) en dan kan je die ophangen en lijkt het net echt, misschien schrikt het hem wel af?
of je moet echt zo’n dingen ophangen… maar dat is wel duur.

Heuy thanks paprikaas :grinning: Dat klinkt goed, ja er komt een flikkerlicht ofzo. Dat als je er langs loopt of het portiek in loopt het licht aan gaat. Maar ik ben bang dat ze dat niet zal afschrikken, maar goed. Nooit geschoten is altijd mis :cold_sweat:

Als de politie er niks aan doet was ma pa geloof ik allang op die kerel afgestapt om hem ‘‘een kopje kleiner te maken’’.
Zoiets heeft ie al een keer gedaan toen de politie ook niks deed…

soms vraag ik me af waarom er nou eigenlijk politie is als ze toch niks doen… dat is net zoiets als dat ik werd aan gereden, mevrouw draait het verhaal om en ik zit maandenlang met klachten zonder wat van die trut te horen en politie doet er niks mee… :S maargoed aan mijn verhaal heb je niks…

ik zou meer bewijs zoeken, met hem gaan praten wat hem bezield om dit te doen…
of een camera ophangen, alleen is dat wel erg duur denk ik!