-Levensbeschouwing-

Hooii

Ik heb morgen (jaja, ik ben laat) een levensbeschouwing presentatie over wat veel voorkomt in mijn leven, en wat voor mij heel belangrijk is. Ik heb daarom net ff gegoogled en vond het perfecte onderwerp wat heel erg aantrekkelijk is voor een levensbeschouwing-docent… muahahahh…

Abortus.

Heel veel van mijn familieleden konden dit namelijk kiezen en hebben het nooit gedaan. Ook al was het beter voor hun geweest. Ik vind het wel een interessant onderwerp omdat het met je leven te maken heeft en er groot invloed op heeft. Ik kan erbij vertellen wat dit met mijn leven te maken heeft, of ik het zal kiezen, wat nou wel of niet ‘goed’ is voor mij, en voor mijn omgeving, etc.

Wat vinden jullie hiervan? Want als ik op dit cijfer niet hoger scoor dan een 9 kan ik misschien niet over voor het eerste rapport en dat heeft invloed voor het eindrapport voor eind dit jaar…

'xxx

Sorry maar als dit een allesbepalend cijfer is waardoor je misschien over gaat had je er eerder aan moeten beginnen? sowieso gaan wij jou huiswerk niet maken en is hier al genoeg over te vinden op internet (en op dit forum).

er is hier een heel discussietopic over…

[i]Hmm, ik weet dat jullie egt denken van… ‘uuhh, oke?’ maar ik wou alleen eventjes een mening erover… =) En misschien iets interessants wat ik erbij kan vertellen??

'xx[/i]

Het is alleen het allesbeslissende cijfer voor Levensbeschouwing… Verder sta ik wel goed enalles…

Met dat er al een discussietopic was… bedoelde ik dat je de Zoekfunctie moet gebruiken

haha idd, huge topic over abortus, niet te missen :’)
voor de rest is google je allerbeste vriend in deze situatie, en maak het uitgebreid voor die 9
verzin er een interview bij met je familielid, weer pluspunten

Gebruik inderdaad het algemene discussietopic voor een boel interessante en uiteenlopende meningen. Wij kunnen jouw huiswerk niet maken en gaan dat ook niet doen.